• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Tjejen01
    Skumbollen skrev 2014-09-01 19:56:08 följande:
    Haha! Härligt! Hade just i detta fall önskat att du varit 30+ och fått så fina siffror, det hade gett lite ro åt den egna nervositeten :) skönt att allt såg bra ut :)
    Haha, tyvärr skumbollen! Jag har en bit kvar, men förstår självklart hur du tänker! :)
  • Tjejen01
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-01 20:09:31 följande:
    Jaa jag håller absolut med om att alla borde få möjligheten att göra KUB! Det är väääldigt långt till v 18, men som du säger så kommer det såklart vara värt väntan!

Jag skulle iaf vara glad för minsta lilla bekräftelse på att h*n lever där inne, bara höra hjärtljuden skulle räcka!

Men än så länge har jag en "känsla" av att allt är ok :) så får hoppas det stämmer!
    Jag tror nog din känsla stämmer! Man brukar ju säga att man ska lita på moderkänslorna! Så allt är nog bra! :)
  • Villhaenbebbe
    Tjejen01 skrev 2014-09-01 21:33:30 följande:
    Jag tror nog din känsla stämmer! Man brukar ju säga att man ska lita på moderkänslorna! Så allt är nog bra! :)
    Ja jag hoppas då det :) :)
    snö 81 skrev 2014-09-01 20:19:10 följande:
    Jag har också en känsla att det är som det ska därinne. Idag när jag satt vid köksbordet kände jag ett hastigt litet kittlande precis vid blygdbenet. Inbillar mig att det var bebis som sa hej :)
    Åh vad mysigt - jag längtar såååå mycket till jag får känna rörelser! 
  • Skumbollen
    snö 81 skrev 2014-09-01 20:19:10 följande:
    Jag har också en känsla att det är som det ska därinne. Idag när jag satt vid köksbordet kände jag ett hastigt litet kittlande precis vid blygdbenet. Inbillar mig att det var bebis som sa hej :)
    Oj vad spännande! Förra gången kände jag absolut inget före v22-23, det var en seeeeeg väntan :)
  • RoZ29
    snö 81 skrev 2014-09-01 18:31:03 följande:
    Nej vad tråkigt! Vilken vecka var du i nu när det upptäcktes? Fick ni veta hur länge sedan det avstannade?
    Va i vecka 13, det avstannade i vecka 8.
  • LillLouise84
    MonDieu skrev 2014-09-02 08:46:26 följande:

Snö 81

Jag bor också i Norrbotten så jag gjorde kub i Umeå, kostade 2200 kr.

Jag blir så sur på att man inte får göra kubtest i hela landet. Vi som bor norr om dalälven vi behöver inte samma kontroller och sjukvård som resten av landet. Där jag bor har de under de senaste 15 åren stängt 2 förlossningar och pratar om att stänga en tredje.
  • SvanE

KUB om två timmar, jättenervös och samtidigt så spännande! :) håll tummarna!

• Kurona
    SvanE skrev 2014-09-02 11:03:36 följande:

KUB om två timmar, jättenervös och samtidigt så spännande! :) håll tummarna!

Åh va kul! Lycka till och hoppas ni får fina siffror! :) Längtar så efter mitt som är om tre veckor! :)
  • SvanE

Fick bra resultat på KUB och såg en liten livlig bebis där inne, helt underbart :D