Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
[quote=73920357][quote-nick]Villhaenbebbe skrev 2014-09-03 08:45:48 följande:[/quote-nick]Vad kul med någon i närheten :) :) Går in i vecka 12 imorgon! BF 25 mars :)
Hur gammal är du? :)[
Både jag och sambon är 28 år
för oss är det första barnet så det är lite pirrigt
ni då?
Det är så stort och läskigt, men så jäkla kul!!! :)[/quote]
Ja jag är riktigt förlossningsrädd men jag försöker tänka att kan min hund så kan jag också..mest Justin längtar jag efter första rörelserna,det känns extra spännande
vi var på inskrivning förra veckan och jag älskar min barnmorska Ulla-karin, hon är riktigt lugn men har den där glimten i ögat. Tror nog att lite dämpar nervositeten lite
Vilken mvc tillhör du?
Det är så stort och läskigt, men så jäkla kul!!! :)[/quote]
Ja jag är riktigt förlossningsrädd men jag försöker tänka att kan min hund så kan jag också..mest Justin längtar jag efter första rörelserna,det känns extra spännande
vi var på inskrivning förra veckan och jag älskar min barnmorska Ulla-karin, hon är riktigt lugn men har den där glimten i ögat. Tror nog att lite dämpar nervositeten lite ![]()
Vilken mvc tillhör du?
Jag är faktiskt väldigt lugn inför förlossningen, men det kanske hinner ändras ju närmre det kommer :) haha!
Jag ska på inskrivning på måndag, men har varit på hälsosamtalet och träffade min BM, jag har varit hos henne tidigare när jag fick herpes.. så det var nästan lite "skämskudde", förstår ju att hon säkert inte kommer ihåg det.. men det var något jag satt och tänkte på haha.. Men annars så gillade jag henne!
Jag tillhör Frösöns MVC, dudå? :)
Känner mig väldigt fånig! Jag är på 14+1 idag och oroar mig för att pyret ska vara dött! Ska på kontroll (blodprov och vägning) vid 16+3, tror ni att det är någon vits att be om att få höra hjärtat?
Jag vet att det kanske inte går att hitta(/höra) och att det i så fall inte behöver betyda att något är fel, men det hade varit så skönt att få chans att höra hjärtat! Annars får jag vänta tills 19+6 och RUL, och det känns så himla långt fram!
Jag inbillar mig att jag skulle vara mindre nojig om jag hade några ordentliga symptom! Rapar känns liksom lite "fattigt"
Jag köpte hem en doppler o använder den när jag är orolig:)
Känner mig väldigt fånig! Jag är på 14+1 idag och oroar mig för att pyret ska vara dött! Ska på kontroll (blodprov och vägning) vid 16+3, tror ni att det är någon vits att be om att få höra hjärtat?
Jag vet att det kanske inte går att hitta(/höra) och att det i så fall inte behöver betyda att något är fel, men det hade varit så skönt att få chans att höra hjärtat! Annars får jag vänta tills 19+6 och RUL, och det känns så himla långt fram!
Jag inbillar mig att jag skulle vara mindre nojig om jag hade några ordentliga symptom! Rapar känns liksom lite "fattigt"
Maken var hemma en liten stund (sedan vidare på möte), är så vansinnigt glad att jag har honom!
När jag är orolig (allt som oftast i onödan) är han lugn och stadig som en klippa! Känner mig inte alls lika orolig nu =) Tror att min oro till viss del kommer av att jag studerar och har många hemstudiedagar, under de dagarna hinner jag tänka för mycket (på saker som inte rör skolan, och nu är Pyret det som tar upp det mesta av tankeverksamheten)
Ska fortsätta fokusera på att Pyret mår bra, för det gör det ju (med allra största sannolikhet) och se fram emot RUL ^^ "Bara" 5+5v kvar!
Fick ett samtal från en läkare idag att ett urinprov jag lämnat förra veckan visade på streptokocker. När jag sedan pratade med barnmorskan hade jag tydligen haft det sedan jag lämnade ett urinprov som dom odlade vid inskrivningen den 13/8.
Blev jätteorolig eftersom jag gått med detta i 3 veckor nu...