Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Lindrar det i halsen? Nu har jag fått i honom mat iaf. Haha på det sjukaste sättet!! Jag la honom i spjälsängen o stoppade i nappen, när han hade lugnat sig och kommit till ro tog jag ut nappen och hävde mig över sängen. Haha måste sett sjukt kul ut. Sambon trodde att jag skojade när jag berättade det för honom :D rätt mör i armarna efter detta!
Hoppas de gått bra för lilla Malte.
Ja, nu kan han andas ordentligt igen och nu fick ni en remiss till barnmottagningen för astmautredning.
Har lagt honom i babysittern nu så jag hoppas att han kan sova lite bättre i den när han kan halvsitta istället. Det är verkligen inte lätt att vara liten och förkyld!
Stackars liten <3
Skönt aTT han mår bättre och att dom tar de på allvar.
Vilken natt! Han sov jättebra i babysittern, antagligen för att han har kunnat halvsitta upp.
Vad skönt!! Min son som "bara" är förkyld sover också halvsittande. Sover jättebra!
Min pojke är så frustrerad, ligger han på mage så blir han arg bär han inte når saker. Sitter han i gåstolen blir han arg för att han inte kommer någonstans. Byter man blöja är det bara gråt och skrik. Någon som känner igen detta beteende??