Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Tack förresten för förslag på stolat ska forska lite på de
Alltså jäklar vilken fart det är här hemma nuförtiden!! Hon drar fram genom lägenheten som en virvelvind! Vänder man ryggen åt henne nån sekund så är hon på andra sidan rummet när man vänder sig tillbaka. Känns som att jag säger "nej, nej! Aj, aj!" Konstant nu. Alla teknikprylar; sladdar, datorer, mobiler, fjärrkontroller är 10 gånger roligare än hennes egna leksaker så allt måste gömmas nu. Och så har hon börjat resa sig upp oxå så man måste vara där och titta varje sekund så hon inte drar sig upp och glider ner igen *puh*. Men det är så jäkla häftigt att hon utvecklas så oerhört! Vi var på 50-årsfest i lördags och hon fick så mkt beröm för att hon var så otroligt glad och charmig. Då blir man stolt! ![]()
Men ni kan ju inte ha bebisar som är födda samma månad som min!!
Vet att man inte ska jämnföra men min lilla skrutt kan inte ens sitta ännu och era börjar stå och ålar/kryper??
Oj vilka vilda bebisar ni har! L kan knappt röra sig en centimeter... Sitter han i gåstolen så blir han förbannad för att han inte kommer någonstans. Men han rullar ju runt och har fått tänder så nåt händer ju här också :)
6 månader idag <3
7kg prick och 64,5 cm lång och hon kunde alla trick ;)
Min lilla plutt <3
Men ni kan ju inte ha bebisar som är födda samma månad som min!!
Vet att man inte ska jämnföra men min lilla skrutt kan inte ens sitta ännu och era börjar stå och ålar/kryper??
Det är ju så otroligt olika, så du behöver inte känna så! Det går över en natt bara så har de hajat grejen och man förstår inte alls vart det kom ifrån. Min har istället inte fått sin första tand än som de flesta av era bebisar verkar ha fått
Sen var jag själv tydligen väldigt snabb som bebis så hon har säkert ärvt min otålighet
Min har ju inte fått en enda tand heller hahaha :)
Gulas min är född 24 så hon är oxå lite sen,men hon väger ju rätt mycket hahaha 9229 g :)
6 månaderskontroll idag! Trodde pojken skulle vägt över 9 kg men icke, 8760 gram och 68,5 cm över havet (när han väl står upp). Såg en liten bebis som va tre veckor i väntrummet, sååå liten!!! Sen träffade vi en annan bebis nu ikväll som va 3 månader som också såg miniliten ut! Mamman till den bebisen blev lite chockad och sa "shit ska han vara sån om bara tre månader?!" Haha man märker ju inte att det händer så mycket på så kort tid. Ludwig blir 6 månader på lördag :)