BIM September 2014
Hade dock bara sex en gång den veckan jag hade äl, så jag räknar inte med att det hänt något ![]()
Hade dock bara sex en gång den veckan jag hade äl, så jag räknar inte med att det hänt något ![]()
Hehe har tagit mig ett grav test, men kan inte ladda upp från mobilen? Vad behöver jag göra för att det ska funka?
Jag vet inte? Hehe enligt mina ögon är det inte helt vitt i rutan...men jag är osäker? Hittar inte appen på play store?
Ingen mens i sikte än. Brukar få spottings 1-2 dagar före..men inga sådana heller.
Är det positivt? :D
Dessutom...min tapp är låg, hård och helt stängd. Brukar den inte vara öppen såhär dags? Ska ju ha mens mellan igår men senast lördag!
Hur långt innan brukar den öppna sig?
Det är individuellt med hur tappen är innan mens. Min är tex hög och hård innan mensen dyker upp. Strax innan mensen sätter igång blir den låg och mjuk.
Nytt bim 7/1 -15... Har äl på julafton nästa gång
Fick små rosa flytningar igår och blev så irriterad över att det bara var så hela dagen, så jag "tvingade" karln på ett samlag och därmed startade jag mensen ordentligt.
Lite tråkigt är det ju, men inte så ledsen.
Karln åkte till affären och handlade Linds chokladkulor till mig och Tvättade+ polerade mina sommarhjul te bilen.. Älskade man <3
Bättre lycka nästa gång! Försök nr 4.
Kan någon ändra mig i Listan? Bim 7/1. 4e försöket ![]()
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha
Tanken är att jag vill köra juldagen också...men karln åker tillbaka till jobbet då. Med två barn i hushållet också så är bästa chansen att ha sex, sista ggn typ natten mellan julafton/juldagen lr tidigt juldagsmorgon ![]()
Jag tror som Pyret. Statistiken är ju högre ju fler som är med och blir gravida här inne.
Tror det bör räcka, men kör juldagen oxå för säkerhets skull :)
Är ju helt omöjligt att veta när jag har äl pga min oregelbundna mens. Men dessa dagar sexet blir av, borde täcka upp mina fertila dagar iaf
Det blir ju det absolut bästa med tanke på omständigheterna :)