BIM September 2014
Då är det 50/50 då :-P
Får trösta mig med att ca 5-6 dagar innan bim... Brukar jag alltid må illa som tusan, ifall jag är gravid.
Jaa ^^
Då är det 50/50 då :-P
Får trösta mig med att ca 5-6 dagar innan bim... Brukar jag alltid må illa som tusan, ifall jag är gravid.
Jaa ^^
OM du är gravid så är det så tidigt än så något glas hade jag nog tagit!
Det är ju som det står överallt nästan...du har ju inte fått plus på stickan än, så det är bara roa dig och ha skoj.
Med sonen drack jag ända till vecka 11 för jag visste inte att jag var gravid, med dottern drack jag tills dagen innan +, det var i vecka 7. Det gick ju bra bägge ggr.
BIM+2 fortfarande ingen mens och inget plus på stickor från testlagret. Ni som inte vet... Hur tänker ni kring nyår? Jag ska iväg med familjen till spa och det är bokat middag med alkohol-paket. Vet inte hur jag ska göra riktigt.... :-/
Är också på äl + 6 idag
när har du bim?
Äl+6 idag o är riktig sjuk. Har vart sjuk sen i lördags, feber förkyld ont i kroppen hosta illamående diaree va hos läkaren idag o fick ganska stark penicillin. En jätte patetisk fråga nu men hur tror ni allt detta påverkar om de nu visar sig att jag skulle va gravid?
Hej!
Är på äl+9... Tror jag, då min cykel är oregelbunden lite grann.
Skulle kunna testa imorgon, men känns som att jag inte vill? Helt konstig känsla.
Har haft känningar i brösten, molande värk i livmoderområdet, duster av illamående...dock har de bara hållt i sig ca 1 timma åt ggn typ.. Sen gått över.
Tappen är i mellanläge hård/mjuk.. De "mjölkiga" flytningarna är borta...så jag tror ju testet kommer visa blankt.
Skoja bara...dom är "tillbaka"? Hehe
Ja..ju närmare bim jag kommer, ju mer blir jag mindre sugen på att testa. Har ju alltid väntat på mensen tidigare, förutom förra månaden då jag tog ETT test
. Tror jag ska ta mig i kragen och testa mig på söndag morgon! Äl + 11 då alltså.
Vi verkar fungera lika du och jag hehe.jag hoppas verkligen vi får ett plus nu! ![]()
Känner igen känslan, jag har samma känsla. Vill testa men samtidigt inte. Nu när mensen är mer eller mindre sen vågar jag än mindre testa och tänker att den lär komma när som helst iallafall och att alla test är bara onödiga att ta.
Jag hade faktiskt exakt samma känsla den gången jag var oplanerat gravid. Men jag tror inte det har med det att göra riktigt, det är för att det för min del är "för 'bra' för att vara sant".
Jag hoppas verkligen dina symtom beror på en graviditet. Jag har små känningar i brösten men avsaknad av blodådror som jag ju alltid har, speciellt på vänstra bröstet, som finns där var jag än är i cykeln.
Min tapp är faktiskt som din oxå. Pendlar mellan hård/mjuk och är i mellanläge. Och faktiskt är mina flytningar ibland mjölkiga och ibland inte alls! Hoppas det är nåt för oss båda nu!
Tidigare ggr i bebisbakandet så kunde jag inte heller vänta...tog test efter test.. Men denna gång tänker jag "jag kan köpa mig nya kläder istöllet för att slösa pengarna på tester som ändå inte kommer vara värda de, om det är neg"
Jag har halsbränna... Guuud så behagligt, lr inte hehe.
Jag håller mina tummar jättehårt för dig också! För alla som är kvar nu!
Håller tummarna mina stenhårt för dig.
Jag har inte kunnat vänta med test sen vi började försöka, haha. Jag har extremt dåligt tålamod!
Nämen! ![]()
Nytt bim 3/2, försök 9.
Vad har ni för erfarenheter av apoteket curas egna grav test? Känsliga, inte känsliga?
Frågade högre upp av era erfarenheter utav apoteket curas egna test.
Råkade ta ett imorse.... Tyckte mig urskilja ett väääldigt svagt streck. Nu...8 timmar senare, syns det lite tydligare.
Har bim ca tisdag.
Är curas test rätt värdelösa jämförelse med cb?