Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

Nej, vi gör ingenting annorlunda jag tittar på appen å så kör vi, om mannen har ork till att komma hit :-P

Denna månad kollade jag mitt sekret från livmodertappen dock.

Jag blödde under förspelet å sexet igår dock. Brukar bara göra de preciiis innan mens vid samlag lr vid graviditet. Förra graviditeten sa dom känslig livmodertapp.

Så jag vet inte varför jag blöde nu :-P

Idag molar å gör ont i äggstockarna och livmoder området.

SecretlyMe skrev 2014-10-08 19:09:50 följande:

Vi kör ingen speciell metod :) jag kör med ältester "bara" och så sexar vi så gott det går kring äl.

Kör du någon metod? :)

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Vad är apriforce?

NILE90 skrev 2014-10-08 20:54:48 följande:

Som jag skrev tidigare så kör vi sex typ varje dag runt ÄL, Apiforce och tempning. :)

• Nostalgity

Aha..okej! Hur har de gått tycker du? Lr när ska du ha äl? Hehe

Jag har en cykel på 26 dagar så då ska jag inte prova de med andra ord.

Har sen igår varit öm runt äggstockarna och livmoder.. Det liksom känns ömt i det området när jag sätter mig lr böjer mig på nå sätt...någon som varit med om de?

NILE90 skrev 2014-10-09 05:31:19 följande:

Bidrottninggele är det, sägs vara en mirakelkur för att bli gravid. Jättemånga som blivit det direkt dom provat. För min del är det lite risky att prova då den är känd för att korta ner cykler och göra att man känner ÄL jättebra, jag har redan en "normal" cykel på 28-29 dagar men det skulle inte skada att få känna när man har ÄL. :P

• Nostalgity

Ja, jag har själv aldrig kört med äl tester, men kan förstå att dom hjälper till en hel del jag hade äl igår. Tis och onsdag med äl sekret, idag lite mer genomskinliga å tunnare. Bim 22a. Så detta ömmande jag känner hela tiden är rätt skumt hehe. Får tillägga att jag är en som blir gravid lätt. Både för å nackdelar!

NILE90 skrev 2014-10-09 11:35:36 följande:

Jag känner ingen förändring mer än att magen kanske har kommit igång lite mer vilket jag bara ser som positivt då jag tidigare bara gjorde nr 2 två-tre gånger i veckan. 

Jag ska ha ÄL om en vecka, men eftersom Apiforcen kan göra att man får ÄL tidigare så ska jag börja med ÄL-tester i morgon eller på lördag redan, så vi inte missar den om det nu skulle vara så att jag inte känner den i alla fall den här månaden. 

När var det du skulle ha ÄL eller BIM? Kan kanske vara att ÄL är på gång? Eller att det finns något annat i magen om du är nära BIM? 

• Nostalgity

Får man ibte alltid äl när testerna ger färg? Är helt ny på äl fronten testar dock inte själv.

Pyret 85 skrev 2014-10-09 18:31:27 följande:

Förhoppningsvis ÄL på gång iaf. Starkare än de senaste dagarna.

• Nostalgity

Vem i denna tråd står näst på tur å ska grav-testa sig?

• Nostalgity

Då ligger vi nära varann jag har bim 22a... Är på äl+2 . När tänker du testa dig? Försöker också få till en 3a

TigerEmmlis skrev 2014-10-10 08:24:40 följande:

Någon får gärna lägga in mig på listan!

Bim 23 okt

3:e barnet

1: försöket efter mf och ma innan dess!

Tack!!

• Nostalgity

Jag låg igår å tänkte att är jag gravid nu, så är jag i vecka 12-13 nånting på julafton och tänker då ge alla en julklapp hela familjen firar alltid julafton ihop.. Med alla barn å resp så är vi 22 st haha. Jag har plussat på bim-4 tidigare...så jag väntar till den 18 dessutom, lyckas det denna gång så är BF dagen efter min födelsedag hehe (BF 2a juli).

TigerEmmlis skrev 2014-10-10 09:28:53 följande:

Jag är på äl +1 idag då jag kände att ägget släppte igår! Får så galet ont!! :(

Önskar så att kunna berätta för familjen om en grav op julafton!

Speciellt eftersom jag skulle varit i v 36-37 då!

Haha testoman som man är så kommer jag nog börja testa redan nästa fredag äl +8! Har plusat alla min grav så tidigt så kan inte hålla mig!! ;)

Tänkte på om man kanske dka "dansa" ikväll med. För säkerhets skull? "Dansade" både i onsdags och igår, och hade som sagt äl igår!

• Nostalgity

Ååh! Nästan så jag hoppas på att du får en graviditet denna månad framför min egen skull du har ju verkligen ett bra tillfälle att berätta den stora nyheten! När har du bim?.. Jag har dåligt minne.

NILE90 skrev 2014-10-10 10:43:32 följande:

Jag hoppas på samma sak. Om jag blir gravid nu så är jag i v 12 på julafton som vi i år firar med min familj som jag har 140 mil bort. Så det vore verkligen ett ypperligt tillfälle att berätta :) 

• Nostalgity

Hehe ja, jag har 6 st syskon..men två av dom har ibte fått barn än och alla har inte resp så jag fasar för hur många vi blir om några år ja ca tio dagar hade varit kanon! 8 dagsr för mig hehe. Ja, jag fyllde ju 25 i somras och fick då en Sony z1 av karln i present..så denna gång kan han väl ge mig en bebis haha

TigerEmmlis skrev 2014-10-10 13:36:46 följande:

Men visst hade det varit kanon att kunna berätta på julafton. Vi ska fira med min familj iår och då jag har många syskon blir vi totalt 27st!!! ????

Åh så spännande!! Kan i te tiden flyga fram i ca 10 dagar nu!!!

Kanske kan bli en fin present nästa år då!! Min bror fyller den 3 juli! Vi kanske får på hans födelsedag!

Svar på tråden BIM September 2014