Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

Läste inatt när jag låg vaken (kl 03).. Med halsbränna, att det är ett vanligt tidigt tecken på graviditet. 2a dagen jag hade det dessutom, har det aldrig annars.

Vet inte hur vanligt det är med torkstreck, med tanke på mitt test?

.. har en känsla i kroppen som säger att jag inte är gravid.

Tänker iaf inte ta något mer test

Lizzie09 skrev 2015-01-03 18:35:51 följande:

Håller tummarna för dig! :)

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Preg har jag inte köpt sen i augusti, då jag tog två st och båda visa pos. Cb visade neg. Skickade tillbaka dom och fick en utredning, ersättning och en ursäkt av aco.

Detta var curas egna grav test. Jag har en bild, men jag hittar inte familjelivs appen i play butik. Har en Android telefon...ingen iphone.

SecretlyMe skrev 2015-01-03 19:47:51 följande:

Det är inte Preg va?

Har du bild?

• Nostalgity

Det står att "filen kunde inte öppnas", när jag gör så?

SecretlyMe skrev 2015-01-03 23:27:58 följande:

Nä appen finns inte till Android. Men går att ladda upp via mobilsidan, den sitter jag vid. Klicka först på rutan där du skriver, sedan på "välj filer", efter du valt bild väntar du nån sekund så dyker det upp i rutan :)

• Nostalgity

Varje gång jag tittat på testet, vilket är säkert 10 ggr sen igår, så tycker jag att strecket försvinner mer å mer...kan vara mina ögon också. Men trotts trötthet, illamående duster, halsbränna när jag ligger ner, gråtmild och diverse stickningar och ömmethet i diverse kroppsdelar...så tror jag att mensen kommer komma i veckan.

Alla symptom går ju å bortförklara på ett lr annat vis hehe

• Nostalgity

Brukar man vara torr precis innan mens?

Jag har bim idag och har glada flytningar? Tappen sitter högt och bakåtvänd.. Något mjuk. Ingen mens än.

• Nostalgity

Har för mig jag också brukar vara det. Hade sex imorse men inte heller triggade det igång ev. Mensen!

Den brukar komma om vi har sex då jag ska ha mens.

Mannen är skapligt nervös haha

Pyret 85 skrev 2015-01-08 05:16:36 följande:

Jag är oftast torr från ÄL och fram till mens, ibland någon enstaka flytning. Håller tummarna för dig!

• Nostalgity

Tjaa...om några dagar kanske väntar väl iaf en 5-6 dagar till

Pyret 85 skrev 2015-01-08 13:31:44 följande:

när ska du testa?

• Nostalgity

Jag är 15 efter äl. Men känns som att varje gång jag får känslan av att ; nu jäklar ska jag testa mig!... Så ju närmare apoteket jag kommer, ju mer tänker jag att nää det är onödigt, mensen har säkert kommit till kvällen..

Jag vill ju testa mig, men spärren finns där ändå...hmm

• Nostalgity

Lite så känner jag med...att jag inte står ut längre. Men hela tiden kommer tanken "nej det är onödiga pengar, mensen kommer nog snart" men jag vill ju veta! Haha

Bim +1 idag och inte ens sex fick igång den. Har duster av illamående, känner något i ryggen ibland, molar i livmoderområdet, gråtmild, glada flytningar, brösten gör ont när jag fryser.. Tja, men allt kan också vara inbillning hehe

Carerra skrev 2015-01-08 18:46:20 följande:

Jag var så nervös idag när jag gick in på Apoteket att jag skakade :) Hade tänkt vänta tills imorgon men kände att jag inte stod ut längre!

• Nostalgity

Jag tror i grund å botten att jag klarar mig ifrån att testa pga jag vet besvikelsen som skulle uppstå om jag fick svart på vitt "inte gravid"... Så de känns lite lättare om jag får veta det pga att mensen kommer. Hehe lite knasigt tänk kanske

Haft halsbränna några dagar nu också. Läser jag mina egna inlägg så låter de ju verkligen som att jag är gravid..precis som du säger. Men i mitt huvud så tror jag att allt är påhitt lr inbillning..vara tillfälligheter som beror på något annat. Haha

Pyret 85 skrev 2015-01-08 20:41:57 följande:

Amen du måste ju testa! Hur klarar du att inte testa? Du låter supergravid i mina öron!

Svar på tråden BIM September 2014