BIM September 2014
Tack för svaret
hur många test per dag behöver man göra?
Efter positivt test släpper ägget inom 24-48h :)
Tack för svaret
hur många test per dag behöver man göra?
Efter positivt test släpper ägget inom 24-48h :)
Min cykel är redigt oregelbunden. Den varierar mellan 24,26,27 och 29 dagar hehe. Blir vårat 3e försök nu...äl förmodligen nästa fredag. Precis bestämt mig för å börja med äl tester
tidigare gått efter äl sekret.
:( Håller tummarna stenhårt för dig. Hoppas verkligen det bara är bågon struntblödning!
Grattis till plussarna!
Nu börjar det närma sig tid för oss att sätta igång verkstan också.. Pillerstoppet ägde rum i mitten på okt och har inte fått mens än, är 5 dagar sen om man utgår från pillercykeln jag hade. Var väl för mycket begärt att bli regelbunden direkt efter pillerstoppet! Rädd för att det kommer ta tid bara... Tiden går sååå långsamt när man inväntar något på det här viset.
Någon här som lyckats plussa/känner någon som plussat trots oregelbunden cykel? Eller någon som försöker nu trots det? :)
Hejsan! Vet ni vad som gäller detta med äl sekret lr om de är mannens rester, när man blandar det med vatten?
Kände efter nyss o jag har rikligt så jag kan bygga "broar" mellan fingrarna, men vi hade sex igår.
La detta i ett glas vatten för de sägs att ett av dessa alternativ ska lösa sig i vatten?
Enligt Appen ska äl vara på fredag, men jag har oregelbunden cykel...så det är väl inte å lita på ![]()
Har dålig koll på vilka som är kvar här? Verkar vara endast 5 st typ?
Hade iaf äl sekret imorse...mjuk tapp.
Nu är det annat sekret..hård tapp.
Konstigt kan jag tycka.
Är på dag 9...
inte om jag h så mycket att tillföra, har varit inne här varje dag och följer vissa av er dock
Har lite huvudbry som jag behöver lite hjälp med å reda ut. Är inte så kunnig på detta med äl,tester,symptom etc.
Min cykel i okt var på 27 dagar och den sista var på 25.
Jag hade mensen första dag 16e i nov. Enligt en app jag har, skulle äl varit fredag 28e nov. Vi hade sex Mellan 24-25e nov. Den 25e på em hade jag äl sekret, var osäker på ifall det var från samlaget men det löstes inte upp i vattnet.. Så jag är säker de var äl sekret. Men bara 9 dagar efter mensens första dag?
På lördagen tyckte jag dock att jag hade äl sekret igen, men inte alls i närheten av vad jag haft på tisdagen.
Så frågan är om jag är på äl +10 eller äl+6-7?vad tror ni?
Inlägget blev konstigt hehe. Skulle stå vet inte om jag har*
Tack för ditt otroligt bra svar!
Min cykel är ibland på 29 dagsr och ibland 27 lr 25. Får tillägga att jag inte hade älsekret mellan tisdagen och lördagen...därav lite extra fundersam? Hehe
Vilket även stämmer exakt med en 25 dagars cykel ;) Då kom äl 11 dagar efter mensens första dag och du har en lutealfas på 14 dagar.
Då är chanserna inte överhängande att jag kan blivit gravid då? Eftersom vi bara hade samlag natten mellan 24-25.
Vilket även stämmer exakt med en 25 dagars cykel ;) Då kom äl 11 dagar efter mensens första dag och du har en lutealfas på 14 dagar.
Hm Mja...detta är med äl sekret verkar ju inte vara de mest logiska man kan gå efter hehe
Antar att du kör med äl tester?
OM du hade ägglossning 27e finns chansen att du kan vara gravid eftersom spermierna lever upp till 5 dagar.
Jag kan inte svara på varför du fick älsekret båda de dagarna men inte emellan.. Jag fick älsekret en vecka efter ägglossning denna månad och har ingen aning om varför..
Bim mellan idag och lördag. Känner inget spec så jag antar att mensen dyker upp. Tar aldrig några grav tester. Varje gång det känns som det rinner te så tror jag det är mensen, men det är vitaktiga flytningar haha
ÄL-testerna har visat svagare och svagare sedan jag började testa i måndags, så ÄL var förmodligen förra veckan. Vilket gör att BIM flyttas Bak lite, inget mig emot! :) Så nu ligger BIM förmodligen någonstans mellan den 15e och 20e ungefär. Dock hade vi inte så mycket sex förra veckan, så nu håller vi tummarna..
Hur går det för er andra tjejer?