BIM September 2014
Bim på onsdag ![]()
Bim på onsdag ![]()
Små duster av yrsel, humöret är värre, jag har ont i brösten och ibland känner jag att något händer i tjejområdet. Annars som vanligt. Ska testa imorgon bitti
har alltid fått + på bim - 4 när jag varit gravid.
Hur känner du dig hittills?
Jag känner inte riktigt det där, jag känner mest att jag ska ta ett test för att få se ett minus, så jag kan sluta tänka på det sen
. Jag är inställd på minus... Förväntar mig inget annat... Jag kommer såklart bli rätt besviken om så är fallet. Men, då får iaf hjärnan frid hehe. Eftersom jag typ känner mig som vanligt så är det helt sanslöst om jag får ett plus haha
Spännande!
Tack!
ska som vanligt ta med ett CB digital...inte sådan med veckoindikator utan sådan som visar endast + eller -. Dom verkar bäst hehe
håller tummarna!
Vibrationer i tjejmagen, tycker det ömmar i bröstvårtorna och igår när jag var med en vän på krogen så började jag må illa som fan utav en kille som rökte e-cigg bredvid oss. Glömde köpa test, så imorgon bitti runt 8, då jäklar haha
Ingen graviditet här inte! Attans :-/
Min mens är oregelbunden så jag går ju efter appen p-tracker. Enligt den är jag på bim-3. Men har alltid fått plus, såhär tidigt. Dock varierar min cykel på 26 och 29 dagsr...om den är på 29 dagar denna månad så är jag alltså på bim-6 = för tidigt för att testa...haha, hoppet är det som lämnar en sist! Låter min räkning logisk? Tänker vänta en vecka nu för å se om mensen kommer
Jag är superfertil å vi hade sex, natten till äl-dagen.. bägge barnen gick på första. Jag hoppas de bara är för tidigt än hehe
Åh :( hoppas på nästa gång!
När räknar ni att mensen börjar? Räknar ni, när man får de lilla lilla beigebruna flytningarna/spottings eller räknar ni från den dagen man får den stora mörkröda första mensen?
Vet inte hur jag ska ställa in på min app, då jag hade de beigebruna i förrgår...inte mer än ett trosskydd på hela dagen. . Och igår sen kväll/natt, kom stora första blödningen.
...om spottingen är brun/röd då?
Jag får aldrig spottings utan alltid allt på en gång. Men hade jag haft som du så hade jag räknat från stora första blödningen.
Nytt Bim. 18/11 3e försöket ![]()