BIM September 2014
Finns här jag med. Hejjar också på er på avstånd! Nytt år - nya hopp! Jag håller alla tummar o tår. Får tänka pos. Att de är klart det går vägen 2016! Det som är menat att ske - sker. Oavsett hur hopplöst det känns.
Finns här jag med. Hejjar också på er på avstånd! Nytt år - nya hopp! Jag håller alla tummar o tår. Får tänka pos. Att de är klart det går vägen 2016! Det som är menat att ske - sker. Oavsett hur hopplöst det känns.
Hej tjejer. Har haft min Första mens sen skrapningen nu.
Jag har en fråga....hur ser era flytningar ut sisådär 4-6 dagar innan bim?
I både gravid tillstånd och inte? Nån skillnad?
Hej tjejer. Har BIM 8/2. kör med äl-tester nu för att ta reda på vilken dag äl infaller pga oregelbunden mens. Mest för nyfikenhets skull. Enligt min app ska den vara på måndag.. . Men äl testet visade positivt idag. Så jag åkte helt enkelt 3,5 mil till karlns garage och förförde honom! Mycket uppskattat ????
Orkade inte vänta tills han kommer hem imorgon.
Så.... Nu är det väntans tider!
Stor smiley istället för alla?
Håller tummarna stenhårt för er att det vill sig nu! Själv är jag på äl+7 och har blivit luktkänslig, fått ömma bröst och bröstvårtor (inte haft sedan jag var gravid) och igår och idag har jag haft mycket drag, tyngd och pirrningar i livmodern. Vågar inte börja hoppas på något, utan testen får visa om det är något om några dagar :)
Haha ja det hade ju varit kul om det tog sig nu också då! Tack! Jag har massor med billiga ebay-tester hemma så jag har faktiskt redan börjat ;) När ska du testa?
Mja, går sisådär.. Får hoppas att det går bättre om några dagar :) Spännande! Håller tummarna
Skulle bli lite förvånad om jag inte blivit gravid denna månad. Jag har inte känt efter nånting och även om jag gör det så brukar jag inte känna något om det inte är något. Men nu... Haft ömma bröst i 3 dagar, idag har jag haft yrselattacker, flytningarna luktar sötare? Och jag är trött, somnar på soffan vid 18-19 tiden! Känt av sträckningar och hugg också, men det kan ju vara precis vad som helst.
Hej tjejer. Behöver era kloka hjärnor här!
Förra veckan i lördags fick jag pos på äl stickan och hade även då mjuk o öppen tapp, så jag är på äl +7-8 idag. Bara för skojs skull så tog jag ett äl test i förrgår för att bekräfta att det är helt vitt i övriga cykeln, och ja.. Testet visade ingen lh-stegring alls what so ever... Kritvitt!
Brösten har fortsatt ömma, yrselattacker och idag mådde jag illa när jag vakna. Bara för skojs skull så tog jag ett äl test... Och där är ett svagt rosa streck? Behöver inte vinkla lr nånting... Det finns verkligen där. Vad händer liksom??
Srmmamma, du kan ta bort mig från listan
Nostalgity - ältest ger utslag hela cykeln, men blir positivt vid ägglossning. Vissa får positivt ältest nära bim vid graviditet men även nära mensen. Så svagt utslag en vecka innan bim betyder inget, tyvärr.. :-/
Ältest är så, helt enkelt Så länge de inte är positiva betyder det inte så mycket.
Hur kommer det sig att ni försökt om du inte vill bli gravid? Har ni ändrat er?