BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Varning för äckelinlägg!
Hade ju snoraktiga flytningar häromdagen men sen har det inte hänt mer så jag har ju nästan gett upp hoppet om ÄL. Men nu precis när jag var på toa så hade jag äntligen äggviteflytningar så nu håller jag tummarna för att ÄL är på gång. Är ju på dag 25 idag. Får ta ett ÄL-test ikväll när jag kommer hem. Har "mensvärk" idag också.
Väldigt lång cykel denna månaden, jag som i vanliga fall har 28 dagar.
Någon mer som känner sig svullen efter ägglossning ?
Det här med tappen stämmer inte alls för mig så som alvolina beskriver :( den pendlar mellan mjuk och hård hela tiden. Sägs att den ska vara hög efter äl men det är den inte för mig.. Tur att tempen funkar iaf :)
Ok ja det kanske är lite förtidigt att testa mig nu.
När jg var gravid med mitt första barn så plussde jag på bim -4
Så får väl försöka hålla mig tills dess
Tack för hjälpen och grattis!!!!!
Jag plussade så här, BIM -5. Men tror BIM -8 äe lite tidigt, vända iaf några dagar:)
Ledsen idag! Är idag på dag 17 och ingen stegring på ÄL testet än. :( nu har jag bara en sticka kvar. Köpte clearblues digitala. Verkar inte som jag har nån ägglossning. Min cykel är oftast på 28-30 dagar och nu har jag tappat hoppet helt för denna månad
Och nu är där ett sådant streck igen, antagligen spök. Vilken ond jävel bland molnen är det som gör såhär mot mig ?! :'(
Hade en ÄL-sticka kvar och testade med morgonurin och det blev två streck? Är på ÄL+7 idag. Fick inte ens två streck vid ÄL men fick med digitala och tänkte slänga dom. Kan det bli så även en vecka efter ÄL? 
Tog gravtest imorse (både cb och testlagret) men båda visade negativt. Inget streck i syne. Mensvärken håller i och har även en sur smak i munnen. Men snart mens antar jag :(
Ger upp. Har alls menssymptom och test idag bim-10 visar så negativt att det skrattar åt mig. Blivit förkyld också :(
Är så förbannad att jag inte kunnat hålla mig ifrån att testa. Onödiga pengar
Ska tröstäta thaimat till lunch