BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
När ska man börja med älstickor då? :o
Önskar det fanns något tröstande att säga. Men jag kan inte säga mer än det jag redan sagt :/ Det är tufft, jobbigt och ledsamt att försöka skaffa barn och man misslyckas. Därför tror jag att man måste faktiskt försöka njuta av tillverkningen, annars gräver vi ner oss själva. Ledsen för din skull men nu är det nya tag och så satsar vi på nästa äl. Kram
Då du inte riktigt har en regelbunden cykel tycker jag du ska följa NILE90's förslag :) börja testa efter mensens slut, förslagsvis på dag 10 och fram till positivt ältest. Det räcker, tycker jag, att testa en gång per dag. Jag beställer test på billigatester.se och mitt förslag är att du köper ett gäng så de räcker.
Detta iallafall så du får lite mer hum om när äl sker. Du behöver nödvändigtvis inte göra det varje månad heller. :)
När ska man börja med älstickor då? :o
:) jag vill oxå att det ska vara din tur nu. Och min. Och alla andras. <3
tack för dina fina ord <3
Ååh vill ju att det ska vara min tur nu och att det ska gå hela vägen.
Ingen mens har ännu synts till och för någon timme sen fick jag hemsk huvudvärk och jag har nästan aldrig huvudvärk annars! Vill gärna tro att det är för att jag är gravid men kan lika gärna vara väderomställningen :-/
Antingen direkt efter nästa mens, eller kanske på dag 10 i cykeln och sen tills du får positivt?
Då du inte riktigt har en regelbunden cykel tycker jag du ska följa NILE90's förslag :) börja testa efter mensens slut, förslagsvis på dag 10 och fram till positivt ältest. Det räcker, tycker jag, att testa en gång per dag. Jag beställer test på billigatester.se och mitt förslag är att du köper ett gäng så de räcker.
Detta iallafall så du får lite mer hum om när äl sker. Du behöver nödvändigtvis inte göra det varje månad heller. :)
@carolinheiner
Här har du en till som om hon inte är gravid den här månaden är extremt skengravid. Jar mensvärk och illamående men ingen mens. BIM imorgon eller onsdag jag är osäker. Neg sticka imorse.
Känner mig verkligen gravid. Tror jag ska köpa några CB digital efter jobbet!
Ja absolut:) jag plussade inte förens bim+8 tog tester varenda dag men det var inte förens då det första plusset kom:) s
Okej :) men då blir hon säkert glad sen när hon får ett litet syskon. När plussade du, när du var gravid med din dotter?:)
Ja absolut:) jag plussade inte förens bim+8 tog tester varenda dag men det var inte förens då det första plusset kom:) s