BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ja det går för långsamt :) är det erat första barn ni planerar eller har ni barn sedan innan ?
Äntligen! :p skönt att få köra igång ordentligt :) hoppas det tar sig denna gång!
NU kom mensen! "Bara" 17 dagar sent :P
Som tur är så håller min app koll på mina cykler, om de är oregelbundna så räknar den själv ut när ägglossningen bör äga rum. Har dock bara fått mens för andra gången nu sedan jag slutade med piller i juli, så det dröjer nog innan den stämmer ordentligt!
Men det är väl bara att köra på :)
Har du ingen inkomst alls? Om du har det borde du hinna få pengar innan du ska till um igen och kan testa själv :)
Jag var hos ungdomsmottagningen eftersom jag är under tjugo och har inge pengar till gravtest och dom är ju gratis där! Men dom sa att det är för tidigt för att se (vilket är bullshit!) men fick en tid nästa vecka så hoppas mensen håller sig borta :)
Okej:) vi har en dotter här hemma på 1 år och 2 månader men hon var inte planterad då jag och sambon bara hade varit tillsammans i två månader, så att försöka få barn är ovant för oss :)
Nej det är vårt första barn vi planerar :) för er då?
Får jag hoppa in här. Väntar på att mensen inte ska komma för 16 gången... skrivit i en del andra trådar men hoppar väl in här också... om det är några kvar :)
Försöker att inte känna efter så mycket denna månad. Men jag har en del symptom som jag inte känner igen (hög temp, 37.3-37-6), och dessa förbannad tuttar. Brukar ha ont i dem före mens men denna månad slår rekord. Men vågar inte hoppas ändå :(
NU kom mensen! "Bara" 17 dagar sent :P
Som tur är så håller min app koll på mina cykler, om de är oregelbundna så räknar den själv ut när ägglossningen bör äga rum. Har dock bara fått mens för andra gången nu sedan jag slutade med piller i juli, så det dröjer nog innan den stämmer ordentligt!
Men det är väl bara att köra på :)
Har du ingen inkomst alls? Om du har det borde du hinna få pengar innan du ska till um igen och kan testa själv :)
Om ja får mens snart så e ja fan skengravid.. Fick en våg utav illamående.. Humör svingar fram å tillbaka.. Trött rastlös.. Hungrig illamående.. Glad irriterad.. Hugger till under naveln när ja hostar.. Bara massa symptom å så ska ja inte testa förrän i mon..
Förstår dig. Jag var extremt skengravid för två månader sen. Hade alla symtom man kan tänka sig - större bröst som ömmade som fan, hög temp, extremt illamående, konstant trött och fick ta powernaps på eftermiddagarna, kissade ofta, hungrig jämt, hatade plötsligt kaffe och ville inte alls ha choklad (är annars beroende av choklad). Jag var nära att ringa till en läkare då och fråga vad som var fel på mig då jag ändå inte inbillade mig symtomen, de fanns ju där. Men jag lät bli.
Jag hoppas med dig att dina symtom är en graviditet.
Om ja får mens snart så e ja fan skengravid.. Fick en våg utav illamående.. Humör svingar fram å tillbaka.. Trött rastlös.. Hungrig illamående.. Glad irriterad.. Hugger till under naveln när ja hostar.. Bara massa symptom å så ska ja inte testa förrän i mon..
Nu får mensen gärna vara över....