• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • hannap90
    gabriellap skrev 2014-09-22 15:36:03 följande:

Okej:) vi har en dotter här hemma på 1 år och 2 månader men hon var inte planterad då jag och sambon bara hade varit tillsammans i två månader, så att försöka få barn är ovant för oss :)

Okej :) men då blir hon säkert glad sen när hon får ett litet syskon. När plussade du, när du var gravid med din dotter?:)
  • missunshine

@carolinheiner
    Här har du en till som om hon inte är gravid den här månaden är extremt skengravid. Jar mensvärk och illamående men ingen mens. BIM imorgon eller onsdag jag är osäker. Neg sticka imorse.
    Känner mig verkligen gravid. Tror jag ska köpa några CB digital efter jobbet!

• kasovi
    Carerra skrev 2014-09-22 15:42:03 följande:

Min cykel den här månaden verkar bli ca 42 dagar (nu hoppas jag ju att mensen inte kommer) och den är oxå min andra riktiga mens efter p-piller stopp så det värkar inte vara nån riktig ordning i början. Kämpa på! Väntar oxå otåligt, BIM 29/9 här :)

Min blev väl 45 dagar eller nåt... Enligt appen har jag inte ÄL förrän om 4 veckor och 3 dagar, så den litar jag inte riktigt på just nu, haha! Hoppas du får plus :D
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 15:33:01 följande:

Äntligen! :p skönt att få köra igång ordentligt :) hoppas det tar sig denna gång!

Japp! :D Men jag känner mig dessvärre inte alls 100 på ÄL nu, så det får bli som det blir! Ska försöka sexa till det var o varannan dag om gubben tillåter! Då tycker iallafall jag att det borde bli nåt!
  • kasovi
    Pyret 85 skrev 2014-09-22 16:22:34 följande:

Nu får mensen gärna vara över....

Så känner jag med, trots att den kom för bara någon timme sedan... Hur länge har du blödit nu?

Jag är så bortskämd med att aldrig ha mens (pga minipiller) så jag hade faktiskt glömt bort hur ont det gör och hur jobbigt det är... Stockholms blodbad.
  • kasovi

Så känner jag med, trots att den kom för bara någon timme sedan... Hur länge har du blödit nu?

Jag är så bortskämd med att aldrig ha mens (pga minipiller) så jag hade faktiskt glömt bort hur ont det gör och hur jobbigt det är... Stockholms blodbad.
  • Beth1

Idag är jag på dag 35 i cykeln. Testade neg igår på äl+11 och tempen sjönk till 37.0 igår och vidare neråt till 36.9 idag så det känns som mensen borde vara på G med tanke på det. Hoppas bara den kommer snart så det inte blir en hur lång cykel som helst.

Känns bra tycker jag. Lite skönt att få en förvarning om mensen via tempen också

• Pyret 85
    kasovi skrev 2014-09-22 16:38:32 följande:

började blöda i lördags kväll.
  • SecretlyMe

Testa med älstickor? :) jag var osäker på min ägglossning innan oxå och gick bara på kalender. När jag började testa med stickor fick jag en knäpp på näsan för den infaller senare än vad kalender visat och har dessutom en lutealfas på "bara" 12 ca.

kasovi skrev 2014-09-22 16:34:05 följande:

Min blev väl 45 dagar eller nåt... Enligt appen har jag inte ÄL förrän om 4 veckor och 3 dagar, så den litar jag inte riktigt på just nu, haha! Hoppas du får plus :DJapp! :D Men jag känner mig dessvärre inte alls 100 på ÄL nu, så det får bli som det blir! Ska försöka sexa till det var o varannan dag om gubben tillåter! Då tycker iallafall jag att det borde bli nåt!

• SecretlyMe

Önskar det fanns något tröstande att säga. Men jag kan inte säga mer än det jag redan sagt :/ Det är tufft, jobbigt och ledsamt att försöka skaffa barn och man misslyckas. Därför tror jag att man måste faktiskt försöka njuta av tillverkningen, annars gräver vi ner oss själva. Ledsen för din skull men nu är det nya tag och så satsar vi på nästa äl. Kram

• kasovi
    SecretlyMe skrev 2014-09-22 16:55:37 följande:

Testa med älstickor? :) jag var osäker på min ägglossning innan oxå och gick bara på kalender. När jag började testa med stickor fick jag en knäpp på näsan för den infaller senare än vad kalender visat och har dessutom en lutealfas på "bara" 12 ca.

När ska man börja med älstickor då? :o
Svar på tråden BIM September 2014