BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack, detsamma! :)
Jaså? Osams? :/
Jag hoppas i alla fall att du är gravid nu :)
Har precis tagit helg, försöker ladda för en helg med svärföräldrarna...är inte så väldigt sugen men det är vÄL bara att bita ihop.
Basaltempratur är den temperatur man har direkt efter uppvaknande innan man börjat aktivera kroppen. Alltså en kvinnans temperatur efter man varit passiv en längre stund helst minst 4 h. Efter ägglossning höjs den något för att sen åter sjunka något vid mens. När man blir gravid höjs basaltemperaturen efter ägglossning och kan sen sjunka något en, två dagar vid äggets implantation och sen höja sig och hålla sig förhöjd.
Tack för info :)
Basaltempratur är den temperatur man har direkt efter uppvaknande innan man börjat aktivera kroppen. Alltså en kvinnans temperatur efter man varit passiv en längre stund helst minst 4 h. Efter ägglossning höjs den något för att sen åter sjunka något vid mens. När man blir gravid höjs basaltemperaturen efter ägglossning och kan sen sjunka något en, två dagar vid äggets implantation och sen höja sig och hålla sig förhöjd.
Uj Uj vad jag svällde upp efter lunchen. :p
Vad gör man får att få tiden att gå? Haha.
Tack, detsamma! :)
Jaså? Osams? :/
Ah.. Det lät jobbigt :| Haft en liknande situation med mitt ex. Så jag förstår dig fullt ut haha :p
Lycka till och ha så trevligt ;)
NjAa svärmor har problem att klippa navelsträngen till sin son, så det får ju massa följder. :P
Ah.. Det lät jobbigt :| Haft en liknande situation med mitt ex. Så jag förstår dig fullt ut haha :p
Lycka till och ha så trevligt ;)
Haha vilket drama.. Tycker du verkar vara en fantastisk tjej :)
Jaa det är ju så att det är bara min sambos åsikt som räknas, oavsett vad det gäller. Och jag är väl lite för ärlig av mig och säger vad jag tycker och hon gillar inte att bli kritiserad så därför är väl inte jag den bästa svärdottern man kan ha. :P haha.
Jag är ju borta i listan, men har varken fått mens eller plus. Ovisst för mig, har mensvärk, lite illamående som kom idag och har inte testat på 2dgr (då bim+1) men neg.
Haha vilket drama.. Tycker du verkar vara en fantastisk tjej :)