BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Samantha87
Idag 10:45
Hej
Jag tog ut min P-ring 17/8 och har haft oskyddat sex med min sambo sen 28/8 ca. Jag har fortfarande inte fått min mens sen jag tog ut ringen BIM +11 har testat negativt på grav-test men har nu börjat märka av lite förändringar i kroppen.
Förstoppad sen tre dagar tillbaka, framträdane, ömma bröstvårtor och svullen nedre del av magen. Kan allt detta vara inbildning då jag såååååå gärna vill vara gravid eller kan jag haft "otur" med grav-testerna?
Ny här inne på sidan och hoppas på råd, tips och stöd.
många varma kramar
Jag har berättat och han blev jätteglad! Första barnet för honom :) en liten rolig kommentar fick han till då han sa att det syntses att det vara var ett barn eftersom det bara var ett extra streck... Karlar :p
Har beräknad BF 11 juni om nån som sitter vid en dator vill flytta mig till den listan :)
Jag har berättat och han blev jätteglad! Första barnet för honom :) en liten rolig kommentar fick han till då han sa att det syntses att det vara var ett barn eftersom det bara var ett extra streck... Karlar :p
Har beräknad BF 11 juni om nån som sitter vid en dator vill flytta mig till den listan :)
Mens igen :( Inte heller detta försök resulterade i någon bebis. Blir ett 16:e försök nu.
Så har mina senaste två tester sett ut, men jag trodde helt klart att det var tvungen att vara tydligare.. men hoppas ju såklart.. vet inte heller riktigt vad jag ska tro.

Är så lite så pass stor skillnad alltså? Jag hade reagerat om tempen sjönk eller höjdes en hel grad, inte bara 0.3. Men det är stor skillnad som man ska vara uppmärksam på alltså?
Kan nån uppdatera min bim?
9/10 Sanara88 26 år, 3e barnet 3e försöket
:)
Jag är gravid!!! :D
Fast jag vågar inte bli riktigt, riktigt lättad och glad än :) I juli blev jag gravid för att bara någon dag senare få ett tidigt missfall. Håller tummarna hårt som attan för att det lilla livet ska stanna kvar den här gången <3
Supersvagt streck på stickan (som knappt syns på kort) men det digitala kan ju inte bli otydligt :)