BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Haha, livat ska det va ;)
Tack snälla! :)
Hahaha jaa det blir alltid så mycket knepiheter när vi varit där allihopa, vi och sambons bror och hans tjej. Hej och hå.
Tack! Du verkar underbar du med! :)
Jag är fortfarande aktiv i tråden och som jag har skrivit innan så har jag varken fått min mens eller ett plus.
Är på bim +14 idag, tog ett test i morse och tyckte att det kanske va ett svagt svagt streck/skugga men det va nog bara önsketänkande
Nu försvann även ni som inte angett ett datum under BIM Oktober. Antar att de flesta bara är nedflyttade från BIM September-listan och inte är aktiva i tråden mer.
Du vill inte lägga upp foto i tråden? Klart du ska få vara kvar :)
Jag är fortfarande aktiv i tråden och som jag har skrivit innan så har jag varken fått min mens eller ett plus.
Är på bim +14 idag, tog ett test i morse och tyckte att det kanske va ett svagt svagt streck/skugga men det va nog bara önsketänkande
Sitter här med godispåsen och vill....inte ha? Mensvärken strålar bak i ryggen och ner i benen. Trött och vill sova helst nu.
Symtom so far..
Eftermiddagsurin, dessutom kissat en timme innan. Apotekets test som visar från BIM. Taget 2 dagar innan. Är det ett streck eller inte? Lär testa igen imorgon bitti, sen har jag inga fler men märks väl på söndag/ måndag om mensen kommer :p

Eftermiddagsurin, dessutom kissat en timme innan. Apotekets test som visar från BIM. Taget 2 dagar innan. Är det ett streck eller inte? Lär testa igen imorgon bitti, sen har jag inga fler men märks väl på söndag/ måndag om mensen kommer :p
Drack två glas vin innan jag kom på att jag kanske skulle ta ett test för säkerhets skull! Är ju 39 år så chansen är ju liten... Men smuttar på ett glas för syns skull på firmafesten ikväll och provar igen när jag vaknar! Hoppas :)
Du vill inte lägga upp foto i tråden? Klart du ska få vara kvar :)

Jag ser! Grattis!
Tyvärr ser jag inget.. Men om du ser något svagt hoppas jag såå för dig att det ökar!
Tyckte de va svårt att få det på kort så tar med lite olika, tror dock bara att det är önsketänkande