BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Har jag missat ytterligare en diskussion? Eller syftar du till det som pågick här inne igår? ;D
Tack för tipset! Ska jag absolut prova om det inte tar sig denna gång :)
Jag provar att tipsa igen :) Sedan mitt första missfall så har mitt äl-sekret försvunnit. Så när äl-testen visar positivt (helst ett par dagar innan) så har jag använt clearblues egna glidmedel. Som är framställt för att hjälpa till att bli gravid. Jag har använt det och blev gravid i juli med hjälp av det :) plus att den är jätte skön :) se.clearblue.com/clearblue-agglossningstester/fertilitetsglidmedel
Så då har jag börjar tempa. 36.5 stod den på.
Men snälla nån. Ska man inte kunna ha olika åsikter? Om de flesta av er tycker att man endast ska kommentera de som tycker precis som en själv så är det nog jag som ska söka mig till en annan tråd. Diskussioner är ju 100% av meningen med vanliga trådar och även om såna här trådar är speciella så borde det inte dyka till 0%.
Poängterar att jag inte är det minsta sur eller arg. Jag gillar bara inte att använda smileys.
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/

Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/

Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.
Den gång har jag inte ont i brösten och jag har bim om exakt en vecka. Brukar annars få öma bröst äl +3