BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
BIM+6? Eller va de nu är haha.
Mensen kom i morse, men känns exakt som när ja gjorde abort för några år sen.. I alla fall så blir det ett försök till såklart nästa månad.
Lycka till allihopa, håller tummarna för er! :)
Så då har jag börjar tempa. 36.5 stod den på.
Jag är inte gravid och tempen sjunker. Blir inget denna gång.
Igår hade jag en skyhög temp på 36,82. Klockan 5 i morse sjönk den till 36.47 (samma som dagen innan 36,82) oc klockan när jag sovit 3 timmar igen var tempen 36,92.
Tempen hoppar och har sig verkligen. :P
Hur många dagar efter pos ältesr höjd tempen vanligtvis?
Hur många dagar efter pos ältesr höjd tempen vanligtvis?
Igår hade jag en skyhög temp på 36,82. Klockan 5 i morse sjönk den till 36.47 (samma som dagen innan 36,82) oc klockan när jag sovit 3 timmar igen var tempen 36,92.
Tempen hoppar och har sig verkligen. :P
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/
Morgonens test... Nu tror jag att jag är säker på plusset!!! Men ska jag berätta för min sambo? Är ju inte 100% säker och han vill ju så gärna ha barn, vill inte göra han besviken om det inte är nåt :/
Jag har berättat och han blev jätteglad! Första barnet för honom :) en liten rolig kommentar fick han till då han sa att det syntses att det vara var ett barn eftersom det bara var ett extra streck... Karlar :p
Har beräknad BF 11 juni om nån som sitter vid en dator vill flytta mig till den listan :)