• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Sawgni

Grattis! Kul att vi är fler som plussar idag :) nu är det bara att hålla tummar och tår!

• Samantha87
    carolinheiner skrev 2014-09-27 14:01:18 följande:
    Varför inte ta ett nytt test å visa oss? Ett plus är nästan alltid ett plus oavsett hur svagt de e.
    Hoppas hoppas hoppas. !! :):) köper ett idag visar det samma så lägger jag upp. Behöver era åsikter känner jag. ;) köra digitalt kanske?
  • Pyret 85
    Liiinis skrev 2014-09-27 15:12:11 följande:

Jag är gravid!!! :D

Fast jag vågar inte bli riktigt, riktigt lättad och glad än :) I juli blev jag gravid för att bara någon dag senare få ett tidigt missfall. Håller tummarna hårt som attan för att det lilla livet ska stanna kvar den här gången <3

Supersvagt streck på stickan (som knappt syns på kort) men det digitala kan ju inte bli otydligt :)

Grattis!!
  • NILE90

Fast jag vågar inte bli riktigt, riktigt lättad och glad än :) I juli blev jag gravid för att bara någon dag senare få ett tidigt missfall. Håller tummarna hårt som attan för att det lilla livet ska stanna kvar den här gången <3

Supersvagt streck på stickan (som knappt syns på kort) men det digitala kan ju inte bli otydligt :)

Grattis! :)
  • carolinheiner

Grattis :)
  • carolinheiner
    Samantha87 skrev 2014-09-27 15:44:03 följande:
    Hoppas hoppas hoppas. !! :):) köper ett idag visar det samma så lägger jag upp. Behöver era åsikter känner jag. ;) köra digitalt kanske?
    Ja personligen kör med cb plus.. :) funkat för mig :)
  • Pyret 85
    camifranky skrev 2014-09-27 08:03:55 följande:
    Har du runt 36 i vanliga fall eller är det lågt? Jag har inte tempat såhär nu men brukar ligga på runt 36,6 i vanliga fall. Tänkte om det är lågt eller rätt normalt :)
    Tempen stod på 36.5 sen ska man ju lägga till 0,5 för att få den riktiga kroppstempen men det kvittar ju just nu. ser ju ändå höjning/sänkning.
    så 37.0 var ju min riktiga temp.
  • Fian88

Grattis!!
  • Samantha87
    carolinheiner skrev 2014-09-27 16:43:28 följande:
    Ja personligen kör med cb plus.. :) funkat för mig :)
    Okej :) har du någonsin tagit ett test på kvällen eller måste man vänta till morgon urinet?
  • EmmaK1

grattis till alla som plussat och lycka till på er andra som kämpar på<3

Svar på tråden BIM September 2014