• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • namnlös123

Körde med CB digital test å hade äl där jag trodde . Hur räknar man ut äl nu ? , kanske lär köpa nya test denna månad oxå .

Pyret 85 skrev 2014-09-28 18:35:58 följande:

Trist. Kan det vara möjligt att du haft ÄL senare än du tror? Eller du testar med ÄL-test? Lycka till på nästa försök!

• tillklaras

hej alla!:)

Jag har inte skrivit mycket alls, håller mig i bakgrunden lite eftersom jag aldrig hinner skriva så flitigt:)

Äl över för denna månad tror jag nog. (Hade glad gubbe i går) vilket betyder att bim blir ca 11:e-lite senare!

Hoppas verkligen det blir ett frö denna månad-känslan är god!:)

• Zora
    tillklaras skrev 2014-09-28 21:46:39 följande:

hej alla!:)

Jag har inte skrivit mycket alls, håller mig i bakgrunden lite eftersom jag aldrig hinner skriva så flitigt:)

Äl över för denna månad tror jag nog. (Hade glad gubbe i går) vilket betyder att bim blir ca 11:e-lite senare!

Hoppas verkligen det blir ett frö denna månad-känslan är god!:)

Hej! Här är en till som bara skriver då och då Tror vi har Bim ungefär samtidigt för jag hade glad gubbe igår morse! Hoppas verkligen det blivit något för oss båda den här gången
  • tillklaras

Vad roligt!:)

Ja! Jag har en bra känsla den här månaden. Jag vet att det är alldeles för tidigt men jag hoppas i alla fall. Vi får följas åt du och jag-fastän vi inte skriver så mycket;) håller tummar och tår för oss, och för alla<3

Zora skrev 2014-09-28 22:02:48 följande:

Hej! Här är en till som bara skriver då och då Tror vi har Bim ungefär samtidigt för jag hade glad gubbe igår morse! Hoppas verkligen det blivit något för oss båda den här gången

• tillklaras

TACK!! Nu Pyret borde det vara din, min och restens tur:)

Pyret 85 skrev 2014-09-28 22:11:13 följande:

Håller tummarna för er båda!

• NILE90

Tempen håller sig hyfsat stadig fortfarande, räknar knappt med de två jag tog under helgen eftersom jag tog de senare än jag borde (de låg på 36,9 och 37). Men 36,82 idag. Hoppas bara för allt i världen att den inte sjunker i morgon.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-29 06:37:25 följande:

Tempen håller sig hyfsat stadig fortfarande, räknar knappt med de två jag tog under helgen eftersom jag tog de senare än jag borde (de låg på 36,9 och 37). Men 36,82 idag. Hoppas bara för allt i världen att den inte sjunker i morgon.

håller tummarna!
  • Pyret 85

CD 10 idag och enligt beräkningar sker ÄL i helgen. Men de senaste två gångerna har ju ÄL skett senare så... Vi får se helt enkelt.

Svar på tråden BIM September 2014