• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Haha en självlysande navel!? Så roliga ni är! Men absolut...beställa plusset och sen se att det verkligen är ett plus genom att naveln blir självlysande, det skulle ju rent ut sagt vara just lysande!

Här väntas och hoppas det på äl i helgen!

Håller tummarna för alla er andra, även om det väntas på äl, bim eller ev husköp!

• Lilla My o co

Och här händer nada... :(

Är glada för er andra... Gråter inombords dock, för jag vill också bli gravid... :(

• Iskristall
    Lilla My o co skrev 2014-11-12 17:42:14 följande:

Och här händer nada... :(

Är glada för er andra... Gråter inombords dock, för jag vill också bli gravid... :(

Vad är det som inte händer just nu? Är det just plusset eller har det krånglat sig med äl eller nåt du tänker på? Kram och pepp till dig iallafall!
  • Janna84

Lycka till på banken Lectin!

Det gick åt helvete här också Minxy Stor kram!

Lilla My o co vi är inte heller särskilt framgångsrika när det gäller bebis. Jag hoppas att din kropp kommer igång snart och att det går snabbt när den väl vill samarbeta.

• Micka!
    Janna84 skrev 2014-11-12 18:07:35 följande:

Lycka till på banken Lectin!

Det gick åt helvete här också Minxy Stor kram!

Lilla My o co vi är inte heller särskilt framgångsrika när det gäller bebis. Jag hoppas att din kropp kommer igång snart och att det går snabbt när den väl vill samarbeta.

Tråkigt ! Hoppas på december istället...! Vore trevligt med ett plus i julklapp till oss alla
  • Minxy

Janna: åh nej, kom mensen hos dig också?! Jäkla skit rent utsagt :(

Lilla my: ja vad skulle man inte ge för ett plus :/

Är det något annat som också tynger dig för tillfället?

• Lilla My o co

Problemet är att kroppen aldrig kommer tillbaka efter ett år av P-spruta.. :/

Jag skulle tagit sprutan i juli men gjorde det inte.. Men ingen mens ännu.. Så därför ingen äl.:/

Nu i dec flyttar vi till större bostad, för att kunna få en liten kotte... Men ägglossningen visar sig inte ens.. * suck *

Kram alla

• mammave

Åh, vad tråkigt att läsa om att mensen kommit, Janna och Minxy :( Har inte varit inne på några dar.

Lectin:hade du kontaktat fertilitetskliniken? Visst skulle du göra det nu efter helgen?

Micka: hur funkar det med att tempa? Har aldrig gjort det.

Här har jag mest funderat på mina bröst. Jag har liksom fått som variga sår på undersidan bröstvårtan, som nu läkt. Men dessa sår beror nog på att bröstvårtorna ändrats, de har liksom blivit som om fett försvunnit just under vårtgårdarna och då har bröstvårtorna sjunkit in lite. Så jag har nojjat en massa och googlat och naturligtvis stöter man på bröstcancer när man googlar om bröst. Jag ska ringa imorgon tänkte jag, tror jag. Min man sa att det kanske beror på att jag blivit äldre. Förändras de och blir slappare under vårtgårdarna då? Jag har ju liksom bara mina egna att jämföra med och det låter ju som en ganska rimlig förklaring ändå. Allt annat blir ju lite tommare och rynkigare ju äldre man blir. Har era bröst förändrats något de senaste åren? Intim fråga kanske, men ni får gärna svara om ni vill.

• mammave

Lilla My: nej, vad jobbigt :( Har du kontaktat sjukvården? Kanske det finns ngt som kan kicka igång mensen?

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea