• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Minxy

Åh, symptomletning! Det är spännande att "leva" genom andras symptomletning och BIM i väntan på sitt eget :)

• Minxy

Jag försöker för övrigt se det som positivt att det inte togs sig förra månaden. Nu har jag tid på mig att äta folsyra i minst en månad innan :)

• Micka!
    Minxy skrev 2014-11-17 21:04:24 följande:

Åh, symptomletning! Det är spännande att "leva" genom andras symptomletning och BIM i väntan på sitt eget :)

Jaaa....eller hur, tycker också det ! Om det inte blir nåt plus för mig nu.... kan jag uppehålla mig lite på din symtomletning, tills min kommer igen Vi går ju om varandra lite.....

Försöker hålla mig lite coolare den här månaden, blir det inget plus så är det rätt så bra ändå, (försöker intala mig det) för att min son fyller i augusti och ev bebis skulle då komma den månaden! 
  • Micka!
    Minxy skrev 2014-11-17 21:15:09 följande:

Jag försöker för övrigt se det som positivt att det inte togs sig förra månaden. Nu har jag tid på mig att äta folsyra i minst en månad innan :)

Hihi....du tänker som jag Letar alla positiva saker........
  • Minxy
    Micka! skrev 2014-11-17 21:16:57 följande:
    Jaaa....eller hur, tycker också det smile5.gif ! Om det inte blir nåt plus för mig nu.... kan jag uppehålla mig lite på din symtomletning, tills min kommer igen smile5.gif Vi går ju om varandra lite.....

Försöker hålla mig lite coolare den här månaden, blir det inget plus så är det rätt så bra ändå, (försöker intala mig det) för att min son fyller i augusti och ev bebis skulle då komma den månaden! 
    Ja samma här, ska försöka att inte börja leta tecken helt hysteriskt redan på ÄL+4 :P
  • Minxy

Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)

• Iskristall
    Minxy skrev 2014-11-18 21:15:37 följande:

Micka och Iskristall: ni står först på BIM-listan nu vad jag vet. Hade ni ÄL på den dag ni tänkt er eller kan BIM vara förskjutet i någon riktning? :)

Jag har uppdaterat BIM-listan för min del (även om den vart lite konstig i texten då jag kopierade senaste citerade listan )
    BIM 1/12, äl kom som jag hoppades. Fick det bekräftat idag i appen fertilityfriend.
  • Micka!
    Minxy skrev 2014-11-18 21:15:37 följande:

Japp, hade ägglossning på lördagen som jag trodde, och som var uträknat! Nu har fertility friend även bekräftat att ägglossningen var då! 

Så jag har bim 29 nov! 

Har fått ett första symtom, igår fick jag molande mensvärk på äl + 3, känns lite tidigt..... och den har hållt i sig, har den fortfarande!
  • Minxy

Micka: åh, spännande! Nu jäklar hoppas jag på ett stort fint plus för dog, sen kan du smitta ner oss andra med plusbaciller ;)

Vi kanske alla kommer få en underbar julklapp i december!

• Micka!
    Minxy skrev 2014-11-19 10:56:50 följande:

Micka: åh, spännande! Nu jäklar hoppas jag på ett stort fint plus för dog, sen kan du smitta ner oss andra med plusbaciller ;)

Vi kanske alla kommer få en underbar julklapp i december!

Jaa, hihi.....visst är det spännande, tänk om du hoppas rätt då ska jag smitta ner er allihop !!!!

Ju längre man kommer närmare försöken tills det blir ett år, desto mer ökar ju chanserna för att få ett plus i alla fall! 

Det skulle vara den finaste julklapp man kan få  

Äl +4 idag, för att få tiden att gå lite fortare är det kanelbullebak idag!!!!
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea