En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Vecka 27 idag..
Träffade kollegor från en annan avdelning idag. Berättade att jag var gravid i vecka 27, alla trodde att jag skojade. Drog till med något om att bebisen verkar vara lite hemlig eftersom det inte syns så mycket. Börjar bli lite nedslående nu..
Jag avundas inte era krämpor, men det känns ändå som om något "fattas" i den här resan eftersom jag inte ens ser gravid ut. Vet att jag borde vara tacksam över att jag är liten, men och det känns bara trist och jobbigt :( Jäkla hormoner :(
Bjuder med på en bild.. Här i v28
S1528: hade varit överlycklig om jag såg ut som dig :) jättefin ju! Men förstår att det är tråkigt med såna kommentarer.
Sen funkar vi väl så att man oftast vill ha det man inte har, knäpp som man är ;)
Bjuder med på en bild.. Här i v28
V 30 imorgon! :)
Börjar kännas att det blir mer och mer vikt att bära på, och detta med att försöka böja sig! Vad osmidig man börjar bli... Var iväg och simmade igår (crawlar) och vilka blickar man får när man hoppar i på snabbanan med skaplig mage ;)
Kommer man att behöva en UV-dräkt till barnet i sommar tror ni? Man ska ju inte smörja in barn som är under 1 år och solen tar ju även om man har dem i skuggan. De börjar väl krypa runt däromkring den perioden eller är det senare?
Jag tror inte våra bebisar kommer röra på sig under sommaren. Iallafall inte i den utsträckningen att det inte går att se till att de blir kvar i skuggan. Så nåt behov av UV dräkt tror jag inte det kommer bli. Utan att se till att hålla sig i skuggan.
Kommer man att behöva en UV-dräkt till barnet i sommar tror ni? Man ska ju inte smörja in barn som är under 1 år och solen tar ju även om man har dem i skuggan. De börjar väl krypa runt däromkring den perioden eller är det senare?