Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Personligen upplevde jag inga biverkningar. Blödningen var som en riktig mens och mensvärken var okej.
Fick för ett par år sedan ett recept på ett annat märke som skulle ge mig en blödning. Den var inte att leka med kan jag säga! Jag hade SÅ ont att jag låg och grät. Ville inte lämna hemmet då jag blödde så rikligt att jag fick byta skydd efter inte alls så långa stunder, annars gick det rakt igenom verkligen.
Var lite nervös i julas då jag tog proveran att det skulle bli som den gången, men det var absolut inte så. Samtidigt så har jag ju som sagt bara tagit provera 1 gång, så jag vet ju inte om jag kommer få det likadant denna gång. Men det kommer säkert gå bra :)
Vad bra att du lyckades få tag i pergotime! Dagen efter vi fick receptet på dem tog mannen ledigt halva dagen och körde runt mig för att försöka få tag i dem. Behövde åka några mil, men vi lyckades ;D Hoppas de kommer igång med dem så man slipper åka runt flera mil igen och försöka hitta dem om det nu är så att vi kommer behöva försöka fler gånger :)
Idag var vi på SU och vi kommer få dra igång med IVF nu, så börjar spraya i februari, ska bli väldigt spännande.
Så nu lämnar vi pergo bakom oss, hoppas verkligen detta ska kunna hjälpa oss nu.
Lycka till i fortsättningen ni andra, hoppas vi alla får det vi drömmer om på ena eller andra sätttet. ![]()