• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Snobi

Cd 26 här och äl är nog så gott som över. Känner mig som ett ufo som har så lång cykel.. Men det finns ju andra som har lyckats ändå så jag tänker inte ge upp hoppet än.

• Sopan01
    Gweny skrev 2014-10-05 17:11:09 följande:

cd 23 här, känner inte av något märkvärdigt. Lite stickningar nertill bara.

hur kan dagarna gå såå sakta??

Känner också lite stickningar/kittel.. Inget jag känt tidigare cykler men har ju tagit pergo för första gången så räknar med lite ovanliga symptom som ändå inte behöver betyda graviditet!
  • sofie8702
    Gweny skrev 2014-10-05 18:11:09 följande:

cd 23 här, känner inte av något märkvärdigt. Lite stickningar nertill bara.

hur kan dagarna gå såå sakta??

ja vet denna väntan är olidlig....
  • Lillyros

Hur många dagar efter avslutad kur tycker ni är bra att börja kolla med äl tester? Avslutar min första kur imorgon:)

• Gweny
    rhoddan skrev 2014-10-05 18:53:20 följande:

Härligt!

Har du tagit blodprov? :)

Ja det går verkligen sakta!

Nä, gjorde bara blodprov första gången, men fick mycket som ändå tydde på äl. Så kan bara vänta och hoppas!
  • Sophie16

Nej tänder inte på sånt :-/

Solros78 skrev 2014-10-04 18:10:10 följande:

Tack jo man kämpar väl på fast det känns så galet tröstlöst.

Det har faktiskt aldrig hänt. Ibland har vi fått kämpa rätt hårt, speciellt en gång när maken tom hade feber.

Men med den medt främjande ställningen och kämpande så brukar det gå till slut. Har ni testat att typ sätta på någon erotisk film eller så samtidigt?

• Fru Karlsson

Tror det är kört,fick svagt pluss på ett test från testlagret i Fredags och i morse tog jag ju ett nytt av annat märke som var tokblankt.Sötsuget börja smyga sig på och är mer hungrig och trött,de vanliga symptomen såhär innan bim.Pergotime har nog inte hjälpt fast jag reagerade mycket på dem.Tråkigt att INGET hjälper:(

• Solros78
    Armin15 skrev 2014-10-05 21:55:20 följande:

Nej tänder inte på sånt :-/

Men han kanske gör och det är ju det enda viktiga i det här läget...
  • Skinny Mie
    helnil_ skrev 2014-10-04 21:24:15 följande:

Har ni alla någon app där ni skriver in mens och ägglossning osv?

Jag har använt en app som heter "Kindara".

Alade; hoppas det går bra idag!!

Rhoddan; håller tummar och tår för dig idag!

Lilltrollet; sexa på rejält nu så hoppas vi att det tar sig ;)

Sofie8702 och Gweny: när ska ni testa? :)

Snobi; Ufo eller inte, huvudsaken är väl att ni prickat in ÄL iallafall? Hoppas hoppas hoppas :)

Lillyros: jag brydde mig inte om ÄL tester denna gången, vi hade "sex-maraton" istället lol. 13 dagar i rad, stackars make lol.

Fru Karlsson; vilket annat märke testade du med? Kanske inte var något bra eller känsligt nog?

Armin; förstår att det är/blir jobbigt. Men försök att spetsa till kärlekslivet lite, inte bara i sängen, få honom att längta efter dig. Alla har vi ju våra små knep ;)
  • Skinny Mie

Testade nu på morgonen igen förresten, vill vara helt hundra innan jag ringer till gyn senare under dagen. Ännu starkare idag, så nu vågar jag nog börja tro att det är sant ;)

BiM idag.

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?