• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Mlie

Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!

• Fru Karlsson

Grattis!! Åh vad glad jag är för er skull.För oss som kämpat så länge.Verkar väldigt lovande med pergotime ju!

Väntar på mina nya tester som kommer idag med posten.Hoppas de med blir positiva så det inte är andra testet som lurat mig.

• Gweny

Men vad ser jag, vilket plusregn i tråden!

Grattis till Skinny me, Fru Karlsson och Mlie!! Det ger hopp.

• Lillyros

Va kul!!! Grattis!

Mlie skrev 2014-10-03 09:56:41 följande:

Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!

• KnytetsMamma

Oj, vad mycket grattis!! Jättekul. Vi får skapa en plus-tråd sen tycker jag så vi kan följas åt.

• Solros78
    Mlie skrev 2014-10-03 09:56:41 följande:

Grattis!!
  • Solros78
    Fru Karlsson skrev 2014-10-03 09:39:49 följande:

Åh grattis Skinny Mie! Vad roligt.Jag har nog också plussat! Svagt dock men en tydlig ökning ser man också.Men får ha lite is i magen och ta ett nytt imorn med annat märke.Får jag streck på de med så tror jag:) Mår illa efter jag ätit och haft mycket magvärk så nåt är det!

Det här med gravid besked på Facebook och gravida är så jobbigt.Direkt man loggar in ser man en jag känner som väntar femte med stora magen.Jag gillar aldrig hennes gravid bilder och kommer inte hälsa på när bebisen kommit.Är bara en påminnelse vilken situation vi är i och känns konstigt och köpa babysitter till nån annans bebis.Jag vill ju ha en egen liksom! Vad hon tycker om det sen om hon blir besviken sliter jag i!

Grattis!!
  • Fru Karlsson

Kan det skilja så otroligt mycket i styrka på test på ett morgontest och ett från samma märke i förmiddags?? Äl +7 och hade hållt mig fyra timmar.Nu var det negativt:( Går inte och lita på då! Har väll haft lite för stora förhoppningar i o med att jag ätit pergotime och många andra har lyckats då.Blir det inget nu så har vi sagt vi lägger det på hyllan.Då får jag (sambon bryr sig inte) försöka leva med den sorgen att det bara blir ett barn:(

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?