• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Sophie16

Wow grattis!!!!

Mlie skrev 2014-10-03 09:56:41 följande:

Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!

• Sophie16

Precis det jag tänkte ! Hoppas på nästa gång för oss båda. Blev alla gravida på första kuren här eller ?

Gweny skrev 2014-10-03 10:50:47 följande:

Men vad ser jag, vilket plusregn i tråden!

Grattis till Skinny me, Fru Karlsson och Mlie!! Det ger hopp.

• Snobi
    sofie8702 skrev 2014-10-03 17:26:59 följande:

Grattis till er som plussat! :)

bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.

Jag dricker ganska lite kaffe i vanliga fall, men tänker ändå på det ibland. Brukar försöka hålla mig till en kopp om dagen, ibland två. Tänker att det inte kan göra så stor skillnad? Är det inte mer att man inte ska hinka i sig en massa varje dag?
  • Skinny Mie
    sofie8702 skrev 2014-10-03 17:26:59 följande:

Grattis till er som plussat! :)

bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.

Jag har druckit typ 6 koppar om dagen hela tiden fram till idag. Tänkte på det förut, att nu är det dags att börja tänka sig för ordentligt.
  • Gweny
    Armin15 skrev 2014-10-03 18:20:33 följande:

Precis det jag tänkte ! Hoppas på nästa gång för oss båda. Blev alla gravida på första kuren här eller ?

Jaa!! Hoppas det kommer ännu mer plus snart åt alla!!
  • Sopan01

Härligt att se alla plus! Grattis till er... Trots att jag öppnat min fertility app tio gånger idag är jag fortfarande på dag 20... Långsamma tid!! Haha

• helnil_

Hej tjejer! Hoppar in här i tråden :) jag och min sambo har försökt få barn i 1,5 år men jag har antagligen inga eller väldigt glesa ägglossningar. Jag tog min sista pergotime tablett i tisdags morse och ska till gyn på måndag för att kolla! Har aldrig varit gravid och sambon har inga problem så hoppas tabletterna hjälper mig med ägglossning :) otroligt inspirerande med alla som blivit gravida hittills då är inte hoppet ute :)

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?