Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Wow grattis!!!!
Nu har jag gjort två graviditetstest, en dag tidigare än vad jag tänkte. Men i alla fall så var det två svaga plus som visade sig! :D Jag känner mig så otoligt glad just nu. Vågar knappt tro det!!!
Precis det jag tänkte ! Hoppas på nästa gång för oss båda. Blev alla gravida på första kuren här eller ?
Men vad ser jag, vilket plusregn i tråden!
Grattis till Skinny me, Fru Karlsson och Mlie!! Det ger hopp.
Grattis till er som plussat! :)
bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.
Grattis till er som plussat! :)
bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.
Precis det jag tänkte ! Hoppas på nästa gång för oss båda. Blev alla gravida på första kuren här eller ?
Känns ju som en riktig turtråd det här :)
Hejja hejja tjejer! Ser bra ut detta!
Härligt att se alla plus! Grattis till er... Trots att jag öppnat min fertility app tio gånger idag är jag fortfarande på dag 20... Långsamma tid!! Haha
Hej tjejer! Hoppar in här i tråden :) jag och min sambo har försökt få barn i 1,5 år men jag har antagligen inga eller väldigt glesa ägglossningar. Jag tog min sista pergotime tablett i tisdags morse och ska till gyn på måndag för att kolla! Har aldrig varit gravid och sambon har inga problem så hoppas tabletterna hjälper mig med ägglossning :) otroligt inspirerande med alla som blivit gravida hittills då är inte hoppet ute :)
Välkommen helnil_! :)
Sopan01, tiden går långsamt här också. Cd 12....