Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Välkommen!!!! Får ni ha sex innan vul på.måndag? Annars tycker jag det låter sent med vul på cd 17 men det finns kanske en tanke med det.
Gravtest idag på äl + 15, negativt.
Vad ska man göra liksom!?
Grattis till er som plussat! :)
bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.
En del plussar ju inte förrän många dagar efter bim så behåll hoppet :)
En del plussar ju inte förrän många dagar efter bim så behåll hoppet :)
Gravtest idag på äl + 15, negativt. ![]()
Vad ska man göra liksom!?
Haha det var den skönaste kommentaren någonsin ???????? känner igen mig så!!!!
Härligt att se alla plus! Grattis till er... Trots att jag öppnat min fertility app tio gånger idag är jag fortfarande på dag 20... Långsamma tid!! Haha
Du är inte ensam! Vi ska fortsätta kämpa, stödja varandra o Peppa ! Jag är på min tredje pergotime dag. En privat fråga ; vad gör ni när pressen är så hög att spermierna inte kommer på beställning? Läste en annan tråd med hem-insemination. Ska försöka nästa gång det blir "stopp" pga all press. Det här är så oromantiskt !
Fast jag brukar plussa runt bim så nej, jag har inget hopp. Började morgonen med en dos treo, det tar jag bara när jag vet att det inte spelar någon roll.
Ja dom har faktiskt inte sagt något om att inte ha sex innan även om jag har reagerat på det med tanke på vad många härinne skrivit! Egentligen ska jag dit på cd 14 som är imorgon men eftersom det är söndag så blev det cd 15, måndag. Fick mens på måndagen och tog sen pergo fre-tis alltså från dag 5. Håller med om att det är lite sent, tänk om man redan haft ägglossning? Men jag vet inte om de räknar med att ägglossningen ska komma lite senare med pergo? :) jag återkommer med info när jag varit där :)
Välkommen!!!! Får ni ha sex innan vul på.måndag? Annars tycker jag det låter sent med vul på cd 17 men det finns kanske en tanke med det.
Du är inte ensam! Vi ska fortsätta kämpa, stödja varandra o Peppa ! Jag är på min tredje pergotime dag. En privat fråga ; vad gör ni när pressen är så hög att spermierna inte kommer på beställning? Läste en annan tråd med hem-insemination. Ska försöka nästa gång det blir "stopp" pga all press. Det här är så oromantiskt !