Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hur lång cykel har du då räknat på? :)
Vilka instruktioner har ni fått kring pergotime, köra flera månader i rad eller uppehåll?
Jag har telefontid med min läkare imorgon och funderar på om jag kan fråga om att köra pergokur nr två direkt och sen ta uppehåll nästa månad istället då vi är utomlands i november och det då blir lite svårt med vul mm. Är det dumt att köra flera kurer i rad? Vad kan hända?
Vilka instruktioner har ni fått kring pergotime, köra flera månader i rad eller uppehåll?
Jag har telefontid med min läkare imorgon och funderar på om jag kan fråga om att köra pergokur nr två direkt och sen ta uppehåll nästa månad istället då vi är utomlands i november och det då blir lite svårt med vul mm. Är det dumt att köra flera kurer i rad? Vad kan hända?
Jag har oxå bara gjort VUL en gång. Första gången. Åt min sista tablett på försök nr 2 med pergotime idag... Sen blir det barn produktion i helgen.
jag tror att min läkare sa att jag kommer få 3 gånger pergo och därefter blir det IVF om jag inte lyckas blir gravid denna gången. han har inte sagt om jag får uppehåll eller köra 3 gånger i streck. förra gången när jag åt pergo körde jag utan paus. om jag minns rätt så fick jag bara VUL en gång.
Det var samma sak för mig! Enkel dos ingen ägglossning dubbel dos ägglossning men för högt värde så fick enkel dos igen. Så får se hur d går denna gång.
Första kuren pergo. BIM -2 till -7 (vet ej när ägglossning blev!) Tjock vit flytning idag (aldrig haft,förut) senaste dagarna lite spänd känsla i tjejmagen och mättnadskänsla.
Nån som känner igen symtomen, framför allt flytningen?
Jag har oxå bara gjort VUL en gång. Första gången. Åt min sista tablett på försök nr 2 med pergotime idag... Sen blir det barn produktion i helgen.
Första kuren pergo. BIM -2 till -7 (vet ej när ägglossning blev!) Tjock vit flytning idag (aldrig haft,förut) senaste dagarna lite spänd känsla i tjejmagen och mättnadskänsla.
Nån som känner igen symtomen, framför allt flytningen?
Jaha....trist...