• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Solros78
    Fru Karlsson skrev 2014-10-03 12:11:15 följande:

Kan det skilja så otroligt mycket i styrka på test på ett morgontest och ett från samma märke i förmiddags?? Äl +7 och hade hållt mig fyra timmar.Nu var det negativt:( Går inte och lita på då! Har väll haft lite för stora förhoppningar i o med att jag ätit pergotime och många andra har lyckats då.Blir det inget nu så har vi sagt vi lägger det på hyllan.Då får jag (sambon bryr sig inte) försöka leva med den sorgen att det bara blir ett barn:(

Men äl + 7 är ju ingenting! Varför ens testa så tidigt? Det står i alla fall på cb digital att testar man före bim så är det morgonurin som gäller, dvs inte bara hålla sig fyra timmar på dagen.

Jag är på äl +14 idag och har inte testat ännu...
  • Juliii86
    Lillyros skrev 2014-10-02 17:59:01 följande:

Tack! När ska du börja då? Åkte på en penicillin kur idag med...men förde mig för med pergotime och de var ingen fara! Pju!:)

Jag har en provera kvar som jag ska börja den 10 okt och efter det blir det pergo :)
    Åh vilken tur! Nu får ni köra så mycket ni kan Flört
    Fru Karlsson skrev 2014-10-03 12:11:15 följande:

Kan det skilja så otroligt mycket i styrka på test på ett morgontest och ett från samma märke i förmiddags?? Äl +7 och hade hållt mig fyra timmar.Nu var det negativt:( Går inte och lita på då! Har väll haft lite för stora förhoppningar i o med att jag ätit pergotime och många andra har lyckats då.Blir det inget nu så har vi sagt vi lägger det på hyllan.Då får jag (sambon bryr sig inte) försöka leva med den sorgen att det bara blir ett barn:(

Ta ett nytt när du har BIM, det kanske ger ett plus då? Håller tummarna för dig
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • KnytetsMamma

När ska du testa?

Solros78 skrev 2014-10-03 13:52:07 följande:
    Men äl + 7 är ju ingenting! Varför ens testa så tidigt? Det står i alla fall på cb digital att testar man före bim så är det morgonurin som gäller, dvs inte bara hålla sig fyra timmar på dagen. Jag är på äl +14 idag och har inte testat ännu...

• Fru Karlsson
    Solros78 skrev 2014-10-03 13:52:07 följande:

Men äl + 7 är ju ingenting! Varför ens testa så tidigt? Det står i alla fall på cb digital att testar man före bim så är det morgonurin som gäller, dvs inte bara hålla sig fyra timmar på dagen.

Jag är på äl +14 idag och har inte testat ännu...

Oj så länge kan inte jag vänta!;) Men ni har rätt,ska vänta till äl 10 11 iallafall.Har aldrig väntat till Bim. Fyra fem dagar innan bim kanske:) Ska du inte testa nu då,imorn;)
  • Mlie

Tack allihopa. Man har inte fattat det än och hoppas bara att det håller i sig. Många grattis till er andra som plussat med och många "heja heja" till fler plus i tråden! :D

• Gweny

Jag har blivit så depp genom alla negativa tester genom tiden som rullat på, så jag kommer tidigast testa mig på BIM-dagen.

dag 21 idag, men känner inte av något, så är inte hoppfull. Bara vänta och se....dagarna går sååå sakta.

• Snobi

Glad gubbe!! Otroligt hur glad man kan bli! Och perfekt tajming eftersom sambon kom hem igår och är hemma hela helgen! :D

Och grattis till alla plus i tråden!

• sofie8702

Grattis till er som plussat! :)

bara en fråga till alla för ja e lite nyfiken, ni som tycker om kaffe o så drar ni ner på de eller slutar helt när ni försöker? Är lite rädd att de ska påvera någon som vet? Dricker kanske max två koppar per dag.

• Sopan01
    Gweny skrev 2014-10-03 14:52:17 följande:

Jag har blivit så depp genom alla negativa tester genom tiden som rullat på, så jag kommer tidigast testa mig på BIM-dagen.

dag 21 idag, men känner inte av något, så är inte hoppfull. Bara vänta och se....dagarna går sååå sakta.

Dag 20 här.. Ska också vänta till BIM, eller väldigt nära BIM iaf.

Letar symptom redan nu och tycker att det ibland (väldigt lite) sticker till vid livmodern. Men jag är bra på att vara skengravid så ska försöka slappna av!! Men nu hoppas jag dagarna går snabbt till 16/10!!
  • Sophie16

STORT GRATTIS !!!! Va kul!!! 2 som har plussat i tråden!!!

Solros78 skrev 2014-10-03 07:21:00 följande:

Wow vad kul, grattis!

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?