• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Solros78

Ja, fick en tid hos en gynmottagning cd 12, jätteskönt. De första två jag ringde till tog inte fertilitetsproblem alls men nr tre tog emot. Så skönt med alla privata mottagningar som finns och som med kort varsel tar emot för olika saker.

• Lilltrollet

Skönt solros! Och skönt med flera olika alternativ. Här har vi bara ett men som då tack och lov är bra :)

• sofie8702

Ja orkar inte mer nu asså... fick svar idag att jag troligtvis inte haft någon ägglossning eller att testet visar fel och att den då är försenad. Gick ju så lätt förra varför ska de va så svårt. Är det någon som vet när mensen kommer om man inte haft ägglossning? Blir den försenad eller kommer den bim dagen?

• Lillajagmedpco

Usch, va trist! De månader jag inte haft ägglossning är mina cyklar betydligt längre. Mensen brukar komma ca 10 dagar efter BIM. Olika från person till person förstås.

• Solros78
    sofie8702 skrev 2014-10-08 12:48:25 följande:

Ja orkar inte mer nu asså... fick svar idag att jag troligtvis inte haft någon ägglossning eller att testet visar fel och att den då är försenad. Gick ju så lätt förra varför ska de va så svårt. Är det någon som vet när mensen kommer om man inte haft ägglossning? Blir den försenad eller kommer den bim dagen?

Vad trist!

Min mens brukar komma ungefär samma tid men däremot kan mensen vara lite annorlunda, mindre riklig och ibland mer utdragen.
  • Solros78
    rhoddan skrev 2014-10-08 08:35:41 följande:
    Ja precis då åt jag dubbeldos. Vad jag förstår så ju högre värde du har eller ju större äl du haft desto större är chansen att det är fler än ett ägg som släppt där med större chans att få tvillingar.

Men hör med din läkare. Man måste ju lita på dem :)
    Man undrar ju då, jag som hade kollat med vul att det bara var ett ägg osv.
  • Gweny
    sofie8702 skrev 2014-10-08 12:48:25 följande:

uch tråkigt!! mina cykler har varit längre, när det inte varit äl.
  • Sopan01
    sofie8702 skrev 2014-10-08 11:48:25 följande:

Min cykel har varit ca 4 dagar längre, totalt 38 dagar! Jobbigt med längre väntan....
  • rhoddan

Cd 25 inget svar från blodprovet ännu. Inga större biverkningar. Känningar i tjejmagen och idag har mina bröstgårdar börjat klia massor. Hoppas det är något bra :)

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?