Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Ja, fick en tid hos en gynmottagning cd 12, jätteskönt. De första två jag ringde till tog inte fertilitetsproblem alls men nr tre tog emot. Så skönt med alla privata mottagningar som finns och som med kort varsel tar emot för olika saker.
Skönt solros! Och skönt med flera olika alternativ. Här har vi bara ett men som då tack och lov är bra :)
Ja orkar inte mer nu asså... fick svar idag att jag troligtvis inte haft någon ägglossning eller att testet visar fel och att den då är försenad. Gick ju så lätt förra varför ska de va så svårt. Är det någon som vet när mensen kommer om man inte haft ägglossning? Blir den försenad eller kommer den bim dagen?
Åh vad jobbigt Sofie.. Vet tyvärr inte då min mens är extremt oregelbunden.
Usch, va trist! De månader jag inte haft ägglossning är mina cyklar betydligt längre. Mensen brukar komma ca 10 dagar efter BIM. Olika från person till person förstås.
Ja orkar inte mer nu asså... fick svar idag att jag troligtvis inte haft någon ägglossning eller att testet visar fel och att den då är försenad. Gick ju så lätt förra varför ska de va så svårt. Är det någon som vet när mensen kommer om man inte haft ägglossning? Blir den försenad eller kommer den bim dagen?
Cd 25 inget svar från blodprovet ännu. Inga större biverkningar. Känningar i tjejmagen och idag har mina bröstgårdar börjat klia massor. Hoppas det är något bra :)