Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Jo det gjorde jag också men hade jag blivit gravid hade jag inte frågat efter provresultatet.
Jag brukar ha lutealfas på ca 14 dagar men som nu senast hade jag positivt ältest på en fredag morgon och mensen kom två veckor senare på söndagen. Så lite kan det nog variera.
På vilken dag har ni fått positiva äl test efter pergotime? Jag är på dag 12 nu...har haft långa cykler nu dom två sista månaderna...38 och 40 dagar! Tänkte så jag inte slösar på digital testerna:)
På vilken dag har ni fått positiva äl test efter pergotime? Jag är på dag 12 nu...har haft långa cykler nu dom två sista månaderna...38 och 40 dagar! Tänkte så jag inte slösar på digital testerna:)
Så himla svårt! På mina långa cykler har jag nog ingen äl...å det är ju upp å ner å fram å tillbaka hela tiden!!! Så trött på detta räknande med dagar:(
Jag fick på dag 15-16. Men brukar ha äl typ dag 10-11 utan pergo.
Så himla svårt! På mina långa cykler har jag nog ingen äl...å det är ju upp å ner å fram å tillbaka hela tiden!!! Så trött på detta räknande med dagar:(
Tack för svar :)
Väntar in mensen eller ett positivt graviditetstest ^^ Så länge mensen inte kommer så har jag kvar hoppet om ett plus! :D