Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
På vilken dag har ni fått positiva äl test efter pergotime? Jag är på dag 12 nu...har haft långa cykler nu dom två sista månaderna...38 och 40 dagar! Tänkte så jag inte slösar på digital testerna:)
Ja, tröttsamt med alla pengar man lagt på testet.. Jag har slutat äl-testa nu, kör på sex varannan dag så kan inte missa en eventuell äl tänker jag :) Och min känns rätt tydligt när den väl kommer.
Äntligen svar från blodprovet. Både negativt och positivt. Jag har haft äl!! Yeeyy!:D Men hade återigen högt värde så måste ha uppehåll en månad om det inte har gått vägen denna gång!
Hoppas hoppas!! :D
Känner mig lite dum som frågar detta men jag gör ett försök ialla fall. Nu var länge sen sist som jag åt pergotime och har en fundering om hur man ska räkna det som mens som dag ett? Jag brukar alltid ha brunflytning med mens och det är inte alls mycket som kommer då och då brukar det dröja 1-2 dagar tills det blir röd mens så att säga. Hur gör jag då om jag skulle få så här? Ska jag vänta tills mensen kommer igång och räkna det som dag ett? och hur gör n?
Funkar det inte denna månad får jag verkligen leta energi någonstans för att orka en månad med planerad sänghalm..
Vi har BIM ungefär samtidigt va? Runt 16/10, känner du något än?
Hade ont i magen igår men det försvann, enda positiva är att mina PMS-bröst inte kommit än!
Känner mig lite dum som frågar detta men jag gör ett försök ialla fall. Nu var länge sen sist som jag åt pergotime och har en fundering om hur man ska räkna det som mens som dag ett? Jag brukar alltid ha brunflytning med mens och det är inte alls mycket som kommer då och då brukar det dröja 1-2 dagar tills det blir röd mens så att säga. Hur gör jag då om jag skulle få så här? Ska jag vänta tills mensen kommer igång och räkna det som dag ett? och hur gör n?