Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Dåligt: Inte sköna att sova med, sjukt fult och jag ogillar string under lösare byxor.
Bra: Har ännu inte hittat nåt som gör sig bättre under riktigt tighta träningstights. Tycker också det är nog så skönt under riktigt tajta jeans då hipsters gärna knölar.
Då jag tränar nästan varje lunch börjar jag oftast dagen med string, sen är det lite olika vad jag har med mig för trosor i träningsväskan men blir det string igen på em brukar jag byta till hipsters samtidigt som jeansen byts ut om mjukisar på kvällen.
Använde string i början på 2000-talet, sen har jag haft ett nästan 10 år långt uppehåll men nu hittat tillbaka igen. Mindes det som oskönt men nu tycker jag inte det längre.
Avskyr string då det är grymt obekvämt när det skaver och skär in i häcken. Hade ett samtal med min gynekolog angående trosor för något år sedan. Hon rekommenderade bommullsmaterial i trosorna då detta andas bättre och hjälper till att förhindra svamp i underlivet. Och helst ska man sova helt utan för låta underlivet luftas. Syntetmaterial andas inte så bra även om de kanske ser snyggare ut på och under kläderna. Använder själv boxer/hipstertrosor.
Väldigt snyggt om man har kroppen för det, men obekvämt. Sammantaget säger jag med tvekan nej till string. Badvariant av string är lite mindre obekvämt men nu ser tyvärr mina skinkor ut som 2 enorma bitar broccoli så jag avstår. Hade jag haft snygg röv hade jag övervägt string, men inte nu.
Hade string från att jag var 11 tills att jag var 18 - sen började jag tycka hipsters som slutar som string långt ned va jäkligt mycket sexigare än att skreva på hela röven från start samt fick mig att se mer kvinnlig ut.
Hade string från att jag var 11 tills att jag var 18 - sen började jag tycka hipsters som slutar som string långt ned va jäkligt mycket sexigare än att skreva på hela röven från start samt fick mig att se mer kvinnlig ut.
Använde string ett tag i min ungdom när det var mode att ha tajta byxor utan bakfickor men tyckte aldrig att det var bekvämt, tycker dessutom att det är rätt fult. Jmf med string bikini, väldigt få människor här i världen ser bra ut i en string bikini...enligt mig och min man då då
Jag använder inte det för att 1: det är fult! 2: bara 15åringar använder det nu förtiden. 3: det är ohygieniskt.