• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 12:44:38 följande:

Hej häckis, var ett tag sen vi pratade...... och precis, dig vill jag helst ha naken, utan några som helst trosor eller andra störande textilier.....Tungan ute
    villbusa skrev 2014-09-15 12:51:51 följande:

lite för bråttom igen... det var ju jag som skrev....

Hehe, stressa långsamt  Tänkt vilken belöning när du krånglat av mig alla modeller av underkläder och väl får mig naken, vilket jobb *hjälte varning där*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 13:31:20 följande:
    villbusa skrev 2014-09-15 12:51:51 följande:

lite för bråttom igen... det var ju jag som skrev....

Hehe, stressa långsamt  Tänkt vilken belöning när du krånglat av mig alla modeller av underkläder och väl får mig naken, vilket jobb *hjälte varning där*

aldrig aspirerat på hjälterollen, men får dig gärna att njuta och skaka av skna orgasmer när jag ändå passar på och har det skönt med dig....Skrattande
  • villbusa
    Anonym skrev 2014-09-15 13:42:03 följande:

aldrig aspirerat på hjälterollen, men får dig gärna att njuta och skaka av skna orgasmer när jag ändå passar på och har det skönt med dig....Skrattande

att det ska va så svårt o klicka i att det är jag.... som skriver....
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 13:42:03 följande:

Är det inte alla riddares främsta uppgift, sanna hjältedåd att få kvinnor av kvida, skrika, stöna och skaka av ren lusta och glädje.. jooo då
  • villbusa

Vet inte om jag ser det som en uppgift, eller jo, jag blir ju själv så förbannat kåt när ni vrider er under mina händer min tunga och min ..........

men hjälte, o riddare.....  nja, en helt vanlig man som älskar sina kvinnor, och vill få ut det bästa av dom.... då brukar det bli så bara.....Tungan ute

• Kevin01

Vanliga trosor i bikini stil är sååå sjukt mycket snyggare än string tycker jag. Finns inget härligare än att smeka en trosbeklädd rumpa. Nej! String går helt bort. Det lämnar inget åt fantasin heller.

• HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-15 13:49:02 följande:
    Vet inte om jag ser det som en uppgift, eller jo, jag blir ju själv så förbannat kåt när ni vrider er under mina händer min tunga och min ..........

men hjälte, o riddare.....  nja, en helt vanlig man som älskar sina kvinnor, och vill få ut det bästa av dom.... då brukar det bli så bara.....Tungan ute
    Vi ser på hjälte olika, kan vi enas om det

Nå jag älskar män som tänker som du, hjälte eller ej liksom. 
  • Batmamba

För att jag tycker att det är fult.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?