• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • Diamond98
    längtan94 skrev (null) följande:

när är ni beräknade ?:)

23 april 2015, men vi får se om det ändras eller inte på ultraljudet.
  • Diamond98
    Anonym17 skrev (null) följande:
    Det skulle va jätte snällt om du kunde länka sidan! Va på babyproffsen idag o titta lite o vill helst ha en bugaboo så det blir o kolla efter en sån på blocket :)
    www.eurobaby.info hette sidan :)
  • Anonym9998
    längtan94 skrev 2014-11-15 10:29:52 följande:

när är ni beräknade ?:)

jag är beräknad till 14 maj men får se sen efter ultraljudet kan ju ändras :) 
  • Diamond98

Juste, jag har äntligen börjat känna rörelser!! ???? eller det började för typ 3-4 dagar sen. Men jag har längtat så mycket! Nu vet man att det verkligen finns en levande liten människa där inne??

• Diamond98
    Diamond98 skrev (null) följande:

Juste, jag har äntligen börjat känna rörelser!! ???? eller det började för typ 3-4 dagar sen. Men jag har längtat så mycket! Nu vet man att det verkligen finns en levande liten människa där inne??

Oj.. Frågetecknena skulle va smileys å ett hjärta :s
  • Anonym17
    Diamond98 skrev 2014-11-17 16:56:57 följande:

Jag kände dom första rörelserna för en vecka sen o fy vilken underbar känsla! :D kändes som en liten bubbla som ville ut från magen :3 o den 4 december ska jag äntligen få se lilla t för första gången o fy fan vad jag längtar :D
  • Diamond98
    Anonym17 skrev (null) följande:
    Jag kände dom första rörelserna för en vecka sen o fy vilken underbar känsla! :D kändes som en liten bubbla som ville ut från magen :3 o den 4 december ska jag äntligen få se lilla t för första gången o fy fan vad jag längtar :D
    Jag får se min lilla den 25e november alltså om en vecka å en dag!! :D ska bli så spännande!! Ska du ta reda på kön? :)
  • Anonym17
    Diamond98 skrev 2014-11-17 21:48:28 följande:
    Jag får se min lilla den 25e november alltså om en vecka å en dag!! :D ska bli så spännande!! Ska du ta reda på kön? :)
    Åh!! Jag längtar massor! :( jag va stensäker att jag skulle ta reda på könet för ett par veckor sen men nu e jag osäker på om jag verkligen ska göra det :)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat