• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • Anonym17
    Ewmacita skrev 2014-11-08 09:43:25 följande:
    Så härligt! Har du haft massa graviditets symptom? :)
    Diamond98 skrev 2014-11-07 15:09:27 följande:

Syns det på er nånting än? Jag är i vecka 16+0 och det syns knappt nånting på mej :/ Ingen skulle tänka på det om dom inte sett min mage innan. Min pojkvän ser och min mamma ser lite, men tror inte att någon annan skulle se om jag visa :/ 

Jag är i v.25 och har fått en fin gravid mage och jag känner rörelser flera gånger om dagen, kan va lite jobbigt när man ska sova haha smile5.gif
    Jag har bara varit riktigt trött tills en vecka tbx. Sen har jag blivit så jäklarns sugen på frukt :p o jag har aldrig ätit frukt innan :)

Jag längtar så enormt tills jag får känna bebisen mer! O tills magen växer o blir större :)
  • Diamond98
    Anonym17 skrev (null) följande:

Jag e i vecka 15+4 o jag tycker min mage har blivit stor men sen vet jag inte vad andra tycker eller om dom ens ser min mage.

Har ni känt några rörelser från bebisen än?

Jag kände massa rörelser igårkväll o fy vilken underbar känsla! :)

Har inte direkt känt nått som jag verkligen vet är bebisen. Har känt nått litet då å då men jag vet inte om det är bebisen eller nått annat :/ längtar tills jag verkligen känner!
  • Anonym17
    Diamond98 skrev 2014-11-08 22:52:46 följande:
    Har inte direkt känt nått som jag verkligen vet är bebisen. Har känt nått litet då å då men jag vet inte om det är bebisen eller nått annat :/ längtar tills jag verkligen känner!
    Det jag har känt e lite fladder o sen har jag känt att något trycker utåt på magen när jag ligger men vet inte om det kan va bebisen :o men du kommer få känna bebisen man får ha tålamod har jag märkt :p
  • Varit där

Hej, tänkte oxå hoppa in här. Jag är 20 och bor i Uppsala och väntar nr 2 och är i vecka 11.

• Diamond98
    Varit där skrev (null) följande:

Hej, tänkte oxå hoppa in här. Jag är 20 och bor i Uppsala och väntar nr 2 och är i vecka 11.

Välkommen :) när fick du ditt första? :)
  • Ewmacita
    Varit där skrev 2014-11-09 09:04:44 följande:

Hej vad kul! När är du beräknad? :)
  • Anonym17

Någon som varit på inskrivning på mvc i vecka 16 o vad man gör då? :)

Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat