• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • dalkullan95
    loliita skrev 2014-11-01 22:34:06 följande:
    Nära övik haha! Så det är typ 10-14 mil till Umeå bara: p
    Du kanske vi kan träffas någon gång om du vill? :) i Ö-vik alltså! Vi har lika lång väg till Ö-vik som till Umeå :)
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-01 22:39:42 följande:

Du kanske vi kan träffas någon gång om du vill? :) i Ö-vik alltså! Vi har lika lång väg till Ö-vik som till Umeå :)

Jaa det hade varit roligt!:)
  • dalkullan95
    loliita skrev 2014-11-02 09:37:42 följande:
    Jaa det hade varit roligt!:)
    Har du kik eller någonting? :)
  • loliita
    dalkullan95 skrev 2014-11-02 11:03:32 följande:

Har du kik eller någonting? :)

Ja kik:) " Santa_gitana "
  • Diamond98

En fråga till er alla:

Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.

Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)

• loliita
    Diamond98 skrev 2014-11-03 14:53:48 följande:

En fråga till er alla:

Tänker ni amma? För jag har hört att det är väldigt många unga som inte vill av nån anledning.

Jag tänker amma, om jag kan såklart. Det är ju inte alla som kan. Men om det funkar för mej å bebisen så vill jag inte gå miste om chansen :)

Jag vill oxå amma om de funkar såklart eftersom det är så bra för bebisen så vem hade egentligen inte viljet de:)
  • Diamond98
    loliita skrev 2014-11-03 15:04:39 följande:
    Jag vill oxå amma om de funkar såklart eftersom det är så bra för bebisen så vem hade egentligen inte viljet de:)
     Ja det fattar inte jag heller varför man inte skulle vela det. Men det finns tyvärr många som inte vill alls. 
  • 17årochgravid

En fråga till er alla:

Jag kommer absolut amma sålänge det inte blir nåt krångel! Det är ju det allra bästa man kan göra tycker jag! :)
  • dalkullan95

En fråga till er alla:

Jag kommer absolut att amma! Jag har som sagt redan fått mjölk och det ska bli skönt att få lätta på trycket det är bra både för bebisen och mamman!
  • Niinnass

Hej! Hoppar gärna in om det är ok :) är 19 år och är i vecka 15 och bor i Göteborg :)

Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat