Diamond98 skrev 2014-11-12 20:23:00 följande:
Asså åå :( Jag vill också få se eller iallafall få höra min lille, men nej nej nej. Inget sånt får man göra innan vecka 20 här där jag går hos barnmorskan. Inte ens att lyssna på hjärtljudet liksom!? Bara för att "det finns risk för att man inte hittar hjärtljudet "så tidigt" så då kan det bli mer oro än glädje" sa barnmorskan idag när jag va hos henne. Jag är liksom i vecka 16+5 det är inte tidigt. Jag är mer orolig över att jag inte har fått se eller höra bebisen än och att jag inte kommer få göra det förens i vecka 19. Tänk om det är något fel på bebisen, det skulle ju va skit tufft att få reda på det så sent.
Men gu vilken känsla att få se bebisen! Glad för din skull att du fick se tidigt!

Ja att få vänta till vecka 20 innan man får se att lillen mår bra måste vara sjukt jobbigt men om du ska dit i vecka 19 och är i vecka 17 nu så är du ju snart där hoppas att tiden ändå går fort för dig. 
Ewmacita skrev 2014-11-12 20:56:24 följande:
Men så söt då

Åh jag vet, jag är alldeles tokkär.
Har alltid kollat på andras bilder och tänkt ungefär att "jaha ja där ser man ju att det växer en liten krabat" men har aldrig riktigt sett charmen i UL bilder men nu när jag själv sitter här med bilden på mitt egna lilla underverk i handen så kan jag inte sluta beundra hur underbart söt den lilla krabaten faktiskt är.