• Tacksamt

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Hej.
    Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.

• Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån
  • LaLola
    Tacksamt skrev 2014-09-22 10:23:41 följande:
    Nej Vi är inte goda vänner längre,pch varför vi gjorde slut har inte folk på ett internetforum med att göra.stod ut med mig?? Det där får du förklara!
    Är ni osams?
  • Chrysabelle
    Tacksamt skrev 2014-09-22 10:23:41 följande:
    Nej Vi är inte goda vänner längre,pch varför vi gjorde slut har inte folk på ett internetforum med att göra.stod ut med mig?? Det där får du förklara!
    Om du är i verkligheten som du är här på forumet, ja, då beundrar jag honom för att han stod ut med dig. För här är du enbart elak och nedlåtande.

Hur känns det då att veta att du sett till att ditt x numera äger en bostad, medan du inte har något alls?
  • Aniiee
    Tacksamt skrev 2014-09-22 08:34:41 följande:
    Nej han kan inte spara nu.bensin och läkarkostnader...
    Är folk så giriga menar du att de hela tiden ser att de måste vinna nåt ekonomiskt?? Herregud tur jag inte funkar så! Tanken va ju att vi skulle bli skuldfria och sen lägga kontantisats på hus,men vi separerade...
    "Man är sig själv närmast....."
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Tacksamt
    Chrysabelle skrev 2014-09-22 10:55:05 följande:
    Om du är i verkligheten som du är här på forumet, ja, då beundrar jag honom för att han stod ut med dig. För här är du enbart elak och nedlåtande.

Hur känns det då att veta att du sett till att ditt x numera äger en bostad, medan du inte har något alls?
    Han ägde en bostad innan jag kom in i bilden och han äger fortfarande sin bostad.
    Du får nog läsa på lite om lagar och regler låter det som ;)
    Haha,vaddå jag inte har något alls,det vet väl inte du ;)

• Jennie med ie
    Aniiee skrev 2014-09-22 14:23:38 följande:
    "Man är sig själv närmast....."
    Och det har sällan varit mer tydligt än här.
  • Waldo
    Chrysabelle skrev 2014-09-22 09:46:46 följande:
    Det är du som påstår att alla kan spara. Tar du tillbaka det nu alltså?
    Nja alltså, resor till behandlingar och läkare som ligger utanför ens vc kan man ju få ersättning för och sedan har vi ju frikorten

Han är ju som bekant med i facket där han kan få ytterligare ersättning

Fast jag är fortfarande sugen att få reda på hur det går påväg mot miljonen

Du redogjorde ju för hur du sparade då och gör hur du ansåg att alla ensamstående med din inkomst skulle spara , jag vill minnas att det var 2000kr / månad

Hur går det, sparar du så mycket .... Eller...
  • Fidelisen

Inget svar på varför du påstår att ALLA kan spara, att det handlar om prioriteringar, men inte när det gäller ditt ex?

Börjar hörnet du målar in dig i bli trångt?

• Fidelisen
    Virriga Vera skrev 2014-09-24 20:40:53 följande:

Och som vanligt så svarar TS inte på frågor.

Är hon tyst tillräckligt länge så glömmer alla.
  • Aniiee
    Virriga Vera skrev 2014-09-24 20:40:53 följande:

Och som vanligt så svarar TS inte på frågor.

Verkar som att TS börjar dra öronen åt sig. Hon blir bara mindre och mindre aktiv. Har hon någon blogg hon kan plocka ned den här gången också, eller?
    We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån