• Tacksamt

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Hej.
    Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.

• Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån
  • Jennie med ie

Jag kan på förekommen anledning berätta att Gårdshandlarns ägg på ÖoB i min stad är från burhöns.

Jag sparade förresten 40 kr i lördags genom att vara så kass i bowling att jag blev utbytt efter halva matchen och ska ha halva matchavgiften tillbaka.

• Tacksamt
    Jennie med ie skrev 2014-10-15 18:13:16 följande:

Sparade 1000 kr/månad på att lägga om lite lån.

DEt ja,men det bästa är ju att inte ha någralån alls :P

• Aniiee
    Jennie med ie skrev 2014-10-15 18:13:16 följande:

Sparade 1000 kr/månad på att lägga om lite lån.

=P Brorsan lade också om lite lån i måndags, och passade på att betala en större klumpsumma. 1500 kr längre ränta i månaden. Solig
    Never give up...No one knows what's going to happen next. - L. Frank Baum
  • Jennie med ie
    Tacksamt skrev 2014-10-15 18:49:37 följande:

Mina lån är absolut värda det.
  • Aniiee
    Jennie med ie skrev 2014-10-15 19:13:08 följande:
    Mina lån är absolut värda det.
    Va? Du menar att du har något annat lån än ett 10 år gammal lån med 39% ränta för en 25000 kr? Du vet, på den tiden när en plattv med HD kostade 25000....
    Never give up...No one knows what's going to happen next. - L. Frank Baum
  • Jennie med ie
    Aniiee skrev 2014-10-15 19:48:52 följande:
    Va? Du menar att du har något annat lån än ett 10 år gammal lån med 39% ränta för en 25000 kr? Du vet, på den tiden när en plattv med HD kostade 25000....
    Ja, faktiskt. Det finns sådana :) Typ lån som gör att man kan bo i en ordentlig villa med väl tilltagen trädgård nära stranden för samma månadskostnad som en hyres-3:a eller 4:a i sta'n... till exempel. Eller lån som möjligjort att man dag har ett jobb man trivs med. Sånt där.
  • Fiona M
    Tacksamt skrev 2014-10-15 18:49:37 följande:
    det beror väl på vad man fått för lånen?
    utbildning ser jag som en framtidsinvestering och bostadslån är ju oftast smart, men till bilar, resor etc är det kanske en annan sak.
Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån