• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • MaHo89

Åh illamåendet idag alltså :'(

Nu är det allvar, spydde som en gris imorse :/

• Skogsviol
    Milie skrev 2014-10-15 08:15:53 följande:

Puh, vad nervös jag hann bli ändå innan 2-3 kom fram. Hur stämmer/stämde digitala CB för er andra som kört med dem? Jag funderar på att köpa ett till för att förhoppningsvis få 3+ om en vecka.

Vad skönt att du fick 2-3!

Jag fick 2-3 på BIM+1, och 3+ på BIM+3... Det gör mig också nervös, får för mig att det kanske är tvillingar...
  • FruGnu

Jag är tveksam till om jag verkligen får i mig allt, vitaminer och näring, som jag bör. För jag går mest omkring hungrig hela tiden. Är inte sugen på något typ. Förutom smoothies och rostemackor med ost ibland. :/

• FruGnu
    FruGnu skrev 2014-10-15 09:48:41 följande:

Jag är tveksam till om jag verkligen får i mig allt, vitaminer och näring, som jag bör. För jag går mest omkring hungrig hela tiden. Är inte sugen på något typ. Förutom smoothies och rostemackor med ost ibland. :/

Men är iaf inte sugen på skräpmat eller godis eller chips, vilket jag är glad för! För de två sistnämnda kan jag möla i mig i mängder annars.
  • Diamant

Fick veta på inskrivningen att jag hade för mycket ketoner i kroppen, det får man om man mår väldigt illa o inte kan äta t ex. Jag har inte kräkts (kan inte då jag är viktop för 3 år sen) och tycker att jag äter heeeeeela tiden! 

Så igår kämpade jag som tusan och fick i mig mer än vad jag brukar och ska försöka fortsätta så! 

Kan ju stolt meddela att efter att inte ha ätit en apelsin eller clementin på 4-5 ÅR (tycker inte om dom... Egentligen..) så har jag denna veckan smällt i mig 2 apelsiner och inte mindre än NIO clementiner! :P 
    Jag bara MÅSTE ha dom!! 

• skorstenen

Inatt drömde jag att jag fick MF och jag kommer därför lämna er ett tag. Känner att oron smittar av sig. Så vi ses om några veckor när det förhoppningsvis lugnat ner sig här inne ang det snacket.

Ha det bra så länge!

• MaHo89

Haha jag åt typ en påse clementiner per dag när jag väntade sonen!! Och blodapelsin och köpte även god morgon blodapelsinjuice :P

• Diamant
    skorstenen skrev 2014-10-15 10:31:29 följande:

Inatt drömde jag att jag fick MF och jag kommer därför lämna er ett tag. Känner att oron smittar av sig. Så vi ses om några veckor när det förhoppningsvis lugnat ner sig här inne ang det snacket.

Ha det bra så länge!

Jag förstår dig, oron här inne smittar! Ses om några veckor! {#emotions_dlg.flower} 
    MaHo89 skrev 2014-10-15 10:45:46 följande:

Haha jag åt typ en påse clementiner per dag när jag väntade sonen!! Och blodapelsin och köpte även god morgon blodapelsinjuice :P

Haha jaa! Jag HATAR juice o mannen har alltid äpple eller apelsinjuice hemma och i veckan har jag druckit flera glas apelsinjuice!! Kroppen är ju helt knäpp! En kombination av socker och surt, rent vidrigt! Egentligen.. 
  • Diamant
    VioloLaviose skrev 2014-10-15 10:51:12 följande:

Mm tack. Nu måste jag köpa clementiner

HAHAHA! Hjärta