• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • micra
    Gozzan skrev 2014-10-17 01:00:34 följande:

Har tyvärr fått bekräftat nu att det var ett missfall så lämnar er nu med ett stort lycka till. Min tur kommer en annan gång.

Vad synd och väldigt tråkigt. Lycka till i framtiden!
  • Paulas mamma
    carolinheiner skrev 2014-10-17 07:54:04 följande:
    Tar man bort mellanrummen mellan datum och namnen så kommer de bara bli en stor fet text allt.. Mycke enklare att se när de finns lite mellanrum.. Men om man uppdaterar från mobilen blir de jätte fel.. Så sluta med de.. :p
    ok då låter jag det vara :) därför jag kopierade med datorn, blir så himla knäppt med mobil/paddan. :)
  • Lilindski
    Liiinis skrev 2014-10-16 17:39:27 följande:
    Tack! :)

Ja visst är det lite oroväckande. Man kan inte riktigt fatta att det kan hända en sån stor förändring i ens kropp utan att man knappt märker av det. Men vi får försöka se det som att vi bara är lyckligt lottade som än så länge mår så pass bra :) och hoppas på det bästa!

Vilken vecka är du i nu?
    Eller hur We are the lucky ones så att säga

Är nu i vecka 6 (5+6) och har VUL (privat) och första besöket hos MVC den 30 okt. Ska bli intressant och se om de ändrar BF då, körde ägglossningstest men helt hundra kan man ju aldrig va .  Vilken vecka är du i?
  • Malinzzon

Nervös! Ska på VUL om 20 minuter! Längtar efter att få se det lilla livet :)

Lill-Smurfen - Ett magiskt växande frö!
  • Manelma
    Paulas mamma skrev 2014-10-17 08:12:55 följande:

Du måste mena 26/6 va? :)

Köp ett digitalt så har du svart på vitt borde visa gravid med den ökningen.
  • Paulas mamma
    Aiiia skrev 2014-10-17 07:36:33 följande:
    Jag skulle tolka det som positivt :) så jag säger grattis :D
    Taaack!!! :D
  • Lilindski
    Gozzan skrev 2014-10-17 01:00:34 följande:

Har tyvärr fått bekräftat nu att det var ett missfall så lämnar er nu med ett stort lycka till. Min tur kommer en annan gång.

Stort lycka till, din tid kommer! Håller tummarna!
  • Diamant
    Frallanz skrev 2014-10-17 08:08:44 följande:

Hej tjejer!

Finns det nån där ute som också precis plussat, som känner sig nedstämd, ledsen osv?

Jag är jätteglad över att vi ska få vår första knodd, men känner mig så ledsen och rädd :(

Skriv gärna ett privat meddelande till mig om du i samma sits finns där.

Kram på er och stort grattis till bebisarna!

Det är JÄTTEvanligt att känna sig lite nedstämd och deppig när man just blivit gravid, även precis efter man fött kan man få "babyblues", om du läser igenom tråden här kommer du se att flera går igenom samma så det är inget konstigt :) 
    Prata med din BM om detta vid inskrivningen så kan hen också förklara för dig! Kram! 
  • micra

Här kom illamåendet med full kraft idag. Äckligaste känslan som finns och ändå är jag glad att den kom. Fast nu kan den få gå igen. ;)

• VioloLaviose

Mm min tur att känna noll livsglädje.. Ifrågasätter beslutet att få ett barn till. Fast jag längtat och vill. Hatar hjärnspöken..

Och clementinerna jg köpte på Coop smakar bara vatten :'(