• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • semne
    Lisa 236 skrev 2014-10-17 15:48:42 följande:

Blev orolig idag... varit på extra Vul idag... är i v5+4 men de såg ebn fin tjock slemhinna och hinnsäck som var precis i rätt storlek men inget mer.... Hon tyckte dock att allt såg normalt ut MEN skulle de inte sett något mer??? Nästa Vul 29/10

Det är ovanligt så tidigt, nästa gång så kommer du se en studsande mini baby :) Om det hade varit onormalt så säger de det!
  • Lisa 236
    semne skrev 2014-10-17 16:25:12 följande:
    Det är ovanligt så tidigt, nästa gång så kommer du se en studsande mini baby :) Om det hade varit onormalt så säger de det!
    Tack hoppas verkligen du har rätt
  • micra
    kanien skrev 2014-10-17 06:35:35 följande:

Iiiihh smile1.gif idag ska jag åka till vås och göra ett tidigt ul för att se om det möjligtvis kan finnas två stycken i min mage då chansen är väldigt stor då vi har ca 8 tvillingpar i släkten, jag har haft kraftiga symptom (varit sjukskriven i 2,5 veckor), jag är jätte svullen över magen och jag åt äggstimulerande tabletter innan jag blev gravid! Är i v. 8 (7+2) idag. Jag blir överlycklig vilket som, men börjar oroa mig att dom inte ska hitta någonting alls?! Om 2 timmar får vi se!! smile1.gif

Jag är så himla nyfiken nu!

Hur har det gått? Var det två?
  • Mirella

Okej alla loggar in och upptäcker att jag har 71 olästa inlägg hör sedan 6 imorse. Vad flitiga ni är att skriva :)

Jag ska läsa ikapp nu

• hemligönskan

Jag var på vul igår och då såg man precid som för dig :) och en vit typ fläck som var bebin. Men inget tickande hjärta än och det är bara för att det är så tidigt fortfarande. Mitt nästa vul är fredag nästa vecka och så skulle dom kunna se ett hjärta sa dom :)

Lisa 236 skrev 2014-10-17 16:27:37 följande:

Tack hoppas verkligen du har rätt

• lillafii
    Milie skrev 2014-10-17 13:02:22 följande:
    Jag ska göra det men här är det inget man erbjuder 27-åringar, så jag betalar själv. Vilken vecka och dag kommer du vara på vid ultraljudet?
    Jag kommer att enligt ÄL att va i v 13+0 men enligt bm uträkning i v 12+3
  • lillafii
    Liiinis skrev 2014-10-17 15:57:01 följande:
    Här erbjuds också alla att göra KUB-test och vi har också bestämt oss för att göra det men det var inget självklart val. Jag kan fortfarande vela lite när jag tänker på det men jag tror att vi står fast vid vårt beslut :)
    Jo men visst är det ett svårt beslut som ska tas beroende på vad sannolikheten säger. Förra gången va vi båda överens om att vi inte skulle behålla. Men nu vet ja faktiskt inte vart ja står i frågan...
  • MakeitHappen

Åh vad jag bara vill berätta för alla om den lilla som växer där inne! :) Men tycker det är för tidigt, men det är sååå länge kvar tills vi kan juh!  Tycker ni andra likadant :)