• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • MaHo89
    semne skrev 2014-10-17 16:17:30 följande:

i.ytimg.com/vi/H1r4s3EKneA/hqdefault.jpg&h=136&sigh=usrWkQad7YOKMAAsIDbwFbtMWPE

Skönt att du fick hjälp! Vad är det som är fel? (Behöver inte svara om du inte vill)

Vet inte, foglossning eller ishias får väl veta på tisdag hos sjukgymnasten. Är bara otroligt jobbigt att inte kunna sova pga smärtorna :(
  • Alvolina
    MakeitHappen skrev 2014-10-17 17:46:44 följande:

Åh vad jag bara vill berätta för alla om den lilla som växer där inne! :) Men tycker det är för tidigt, men det är sååå länge kvar tills vi kan juh!  Tycker ni andra likadant :)

Vi berättar för våra närmsta vänner hyfsat omgående. Tänker även berätta för min mamma. Det handlar mer om att de har varit ett enormt stöd och kommer att vara igen om något olyckligt skulle ske:)
  • Paulas mamma

Jag har också FB 27/6 :)

Gummsan skrev 2014-10-17 16:37:17 följande:

BF 27/6 här får man hoppa in?

• Diamant
    MakeitHappen skrev 2014-10-17 17:46:44 följande:

Åh vad jag bara vill berätta för alla om den lilla som växer där inne! :) Men tycker det är för tidigt, men det är sååå länge kvar tills vi kan juh!  Tycker ni andra likadant :)

Jaaaa! 
    Vi ska träffa familjemedlemmar i helgen och det kommer bli SJUKT svårt att inte berätta något!! (6+4) 
  • semne
    MaHo89 skrev 2014-10-17 17:52:59 följande:

Vet inte, foglossning eller ishias får väl veta på tisdag hos sjukgymnasten. Är bara otroligt jobbigt att inte kunna sova pga smärtorna :(

Hoppas det läker på något sätt, vore hemskt om du redan fått foglossning! Håller tummarna här borta och hoppas du får en lugn helg utan smärta ?
  • Kattungen

Haha nu förstår jag hur vissa av er andra har det! Har ju inte haft några som helst symtom hittills, inne i vecka 6 nu. Imorse skulle jag och min mamma (som inte vet något om graviditeten) ut på lång biltur och jag tog med varsitt fint fräscht äpple som matsäck. Så känner jag att äpplet luktar spya! Kan det vara sant? Och så ligger det där i bilen, och det lilla äpplet får hela bilen att stinka spya! Haha , jag kunde ju inte kasta ut äpplena genom fönstret! Och så när mamma skulle mumsa i sig äpplet....mmmm hon tyckte det var jättegott och tog god tid på sig...behöver jag tillägga att jag inte åt mitt äpple?! ;)

• Alvolina
    Kattungen skrev 2014-10-17 19:27:57 följande:

Haha nu förstår jag hur vissa av er andra har det! Har ju inte haft några som helst symtom hittills, inne i vecka 6 nu. Imorse skulle jag och min mamma (som inte vet något om graviditeten) ut på lång biltur och jag tog med varsitt fint fräscht äpple som matsäck. Så känner jag att äpplet luktar spya! Kan det vara sant? Och så ligger det där i bilen, och det lilla äpplet får hela bilen att stinka spya! Haha , jag kunde ju inte kasta ut äpplena genom fönstret! Och så när mamma skulle mumsa i sig äpplet....mmmm hon tyckte det var jättegott och tog god tid på sig...behöver jag tillägga att jag inte åt mitt äpple?! ;)

Stackarn! Sånt illamående hade jag med min son, det gick dock över ganska fort.
  • Gummsan

Denna gången ska vi inte berätta tidigt som vi brukar. Är mitt 6e barn och med bonusarna 8e och får alltid massa skit kastat i ansiktet. Plus att vi vill göra kub/nupp med.

• Hero77
    Gummsan skrev 2014-10-17 19:58:07 följande:

Denna gången ska vi inte berätta tidigt som vi brukar. Är mitt 6e barn och med bonusarna 8e och får alltid massa skit kastat i ansiktet. Plus att vi vill göra kub/nupp med.

Åh 6:e barnet!!! :) :) Jag vill med ha sex barn :)