• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • ÄlskarMina
    Fläderpärlan skrev 2014-10-22 12:51:30 följande:

Det rinner blod ur mig och det krampar så ja, det måste vara ett missfall :(

Stackare!! Stor kram! Hjärta
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • stooorafamiljen
    Fröken1987 skrev 2014-10-22 12:53:17 följande:

BF-listan 19 maj JosPhi, första barnet, 22 år, Västervik 26 maj Lina881, 26 år, Blekinge 27 maj Elsa83, första barnet, 30 år, Malmö MaHo89, tredje barnet (har ett änglabarn och ett barn som är 17 månader), 25 år, Västerbotten 29 maj enannanmaria, 36 år, tredje barnet, Götaland 30 maj-1 juni wishing, första barnet, 30 år inilam, andra barnet, 24 år 30 maj 

Slightlymad 22 år, första barnet, JönköpingFiiaaa, 32 år, första barnet, Uppsala Luttanlej, 30 år, Stockholm Gizza, andra barnet, 31 år, Uppsala 

carolinheiner, andra barnet (1 änglabarn), 26 år, Halmstad 31 maj Summer88, första barnet, 26 år, Malmö Malin, första barnet, 22 år , Stockholm 1 juni 

Fröken1987, första barnet, VästmanlandManelma, andra barnet, 28 år, Stockholm MalinA­87, 27 år, Linköping saran86, andra barnet, 28 år, Umeå Nolan, andra barnet, 31 år, Kronoberg Aakesson, femte barnet, 33 år, Kalmar 1-2 juni ÄlskarMina, tredje barnet, 29 år, Småland 2 juni Kanien, första barnet, 25 år från Sala banantelefon, tredje barnet, 33 år, Vallåkra Nhv, första barnet, 24 år, utanför Uppsala MinniMouse, tredje barnet 3 juni tove78, andra barnet, 36 år, SigtunaKnytetsMamma, andra barnet, 34 år, Linköping jemi02, andra barnet, 30 år, Stockholm Iida01, första barnet, 24 år, Karlstad effilant, första barnet, 25 år, Göteborgstrakten FruGnu, första barnet, 31 år, Västsverige Awe83, första barnet, 31 år, Stockholm Wilbes, tredje barnet, 28 år, Västerås MammaCamp, andra barnet, Göteborg 4 juni Onilla, första barnet, 25 år, Halland stayyoung, första barnet, 26 år, Jönköping. micra, tredje barnet, 28 år, Västerås lillafii, andra barnet, 27 år, Karlskoga Kessika, första barnet, 40 år, Stockholm knaappeen, första barnet, 24 år, Västerås Snöfrid, första barnet, 32 och 37 år, Flen Kyy, första barnet, 28 år, Lund. 5 juni Malllis, tredje barnet, 30 år, Falköping thuram, första barnet, 23 år, Jämtland Amie, första barnet (3:e graviditeten), 27 år, Laholm/Halmstad emm84, första barnet, 30 år, Karlstad Malinzzon, första barnet, 25 år, Skåne Joseeffin, andra barnet, 31 år, Göteborg 6 juni dietcoke, andra barnet, 21 år, Stockholm brallanmallan, första barnet, 27 år 7 juni Diamant, första barnet, 30 år, Göteborg Isabel­la89, andra barnet, Hero77, andra barnet, 24 år, Jönköpings län 8 juni Lg85, första barnet, 29 år, Karlstadstrakten MakeitHappen, första barnet, 29 år, Varberg avenell, första barnet, 29 år, Uppsala 9 juni Cecilisa, första barnet, 28 år, Malmö mk86, andra barnet, 28 år, Norrbotten 10 juni lyckobubblor, andra barnet, 35 år, Stockholm (Nacka) Jag86: första barnet, 28 år, Västmanland. 10/11 juni Linda.dahlo, tredje barnet, 35 år, Vallentuna 11 juni Sawgni. tredje barnet, 39 år, Härjedalen jjj78, andra barnet, 36 år, Malmö Ekomy, tredje barnet, 32 år, Småland 12 juni  Emeeli­iee, första barnet, 24 år, Skövdetrakten Lisa236, Första barnet, 38år, Linköping 13 juni Amfam, andra barnet, 30 år, Stockholm emtfb, andra barnet, 25 år, utanför Uppsala 14 juni TinkyWinky, tredje barnet, 30 år, Halmstad Pyret2015, fjärde barnet, 35 år, Småland Lisan26, första barnet, Uppsala hemligönskan, första barnet, 25 år, Stockholm Lilindski, första barnet, 32 år, Malmö 15 juni VioloLaviose, femte barnet, Skåne Therese2014, första barnet, 23 år, Värmland 16 juni Milie, första barnet, 27 år, Västernorrland Carolaj83, ? , ? , ? 17 juni dstrl, första barnet, 24 år, Orust Seniorita, 25 år, första barnet, bosatt i Jämtland 18 juni Calabalic, första barnet, 34 år, Östergötland Skogsmallan, första barnet, 31 år19 juni Katten, 37 år, första barnet, Eskilstuna Skogsviol, fjärde barnet, 20 juni Carri12, andra barnet, SkåneEnat, 26 år, första barnet, Göteborg 25 juniPessaret, första barnet, 29 år.26 juniPinglon, andra barnet, 26 år, Finland27 juniPaulasMamma, andra barnet, 29 år, GöteborgGummsan, 6e barnet, 32år, Herrljunga 

Jag har BF 11 juni, 6e barnet eller 6e & 7e om det är tvillingar igen, 34år Växjö
  • stooorafamiljen
    Fläderpärlan skrev 2014-10-22 12:51:30 följande:

Det rinner blod ur mig och det krampar så ja, det måste vara ett missfall :(

Massor med styrkekramar till dig <3
  • mayamelissa

Första graviditeten någonsin efter många försök v 4+1

Tog blodprov för två dagar sedan som visade en Liten förhöjning av hgc. Graviditets testen visar starkare & starkare. Tog nytt blodprov idag och väntar på att gyn ska ringa.... Är så orolig att det inte stiger som det ska eller missfall

Väntat flera timmar på samtalet nu, blir tookig. Trodde symptomen försvunnit idag för mådde inte alls illa, men det känns som att det har kommit tillbaka nu.. Kommer era symptom också och går?

Åh kan de inte bara ringa snart.

Pratade med sambon idag om massa mysiga bebisgrejor men man vågar ju inte vara glad fullt ut när man är orolig :(

• pessaret
    Marymar skrev 2014-10-22 13:14:41 följande:

Hej, har precis plussa och väntar mitt andra barn med BF 25 juni :)

samma datum som mig :D grattis!
  • stooorafamiljen
    Cecilisa skrev 2014-10-22 14:24:35 följande:

Grattis till alla nyplussade :)

Jag hänger mest vi facebooktråden, den ena är för hela Sverige som väntar barn i maj/juni och den andra är för bara skåningar :) skicka pm om ni vill vara med!! :) kram

Skulle gärna vilja vara med, men syns man inte då? Jag vill inte synas.
  • livslevande

Kan någon lägga till mig? :)

Är gravid med första barnet, är 24 år från Göteborg men befinner mig i Indien just nu. BF 13 juni.

Någon annan som har svårt att äta? Blev yr och matt varpå vi åkte till sjukhuset där jag kräktes i väntrummet och fick läggas in med dropp.

Fick bra mediciner mot illamående som verkar hjälpa, men fortfarande ingen matlust? Någon som känner igen sig? Vad äter ni?

• Manelma

Alltså hjälp va svullen jag är i magen. Bara en massa luft. Är så sjukt gasig. Känns som att jag svalt litervis med luft. Magen är som en boll. Pinsamt! Är det alla hormonerna som påverkar? Äter som vanligt så inget sånt förändrat i kosten. Men magen är konstant full med en jäkla massa luft.