• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Frallanz skrev 2015-02-22 05:17:30 följande:

Haha ja :) här tror man bara att jag går över 1-2 veckor. Men det är ju rätt normalt för en förstföderska så det gör inget, men klart jag vill ha ut Liam vid beräknat datum :)

Jag tror jag kommer föda 1 juli hihi
  • Stokke

Har ni beställt eller bestämt er gör vilken barnvagn ni ska ha? Eller vill ha?

• nygift
    Stokke skrev 2015-02-22 11:18:31 följande:

Vi har införskaffat våran köpte på blocket :)
  • Anayah
    Stokke skrev 2015-02-22 09:06:50 följande:
    Grattis!

Hur känns det? Hur känner den blivande pappan?

Välkommen hit ;)
    nygift skrev 2015-02-22 11:00:21 följande:
    Oj vad spännande o bara får reda år de så där. Hur känns det? Välkommen :)
    Tack! :)
    Chocken har börjat lägga sig och nu känns det riktigt bra faktiskt. Den blivande pappan har det inte riktigt landat för ännu, men han kommer å andra sidan bara att vara delaktig till viss del.
  • Frallanz
    Stokke skrev 2015-02-22 11:18:31 följande:

Vi har kikat på en, men inte valt ännu :) svärföräldrarna som kommer "skämma bort" oss med en barnvagn så det känns ju lite skönt att inte behöva betala en själv, fast det hade ju inte gjort nåt heller :)

Vill ha med punkteringsfria däck iaf, möjligtvis låsbara svänghjul fram.
  • Stokke
    nygift skrev 2015-02-22 11:43:10 följande:
    Vi har införskaffat våran köpte på blocket :)
    Vad köpte ni för något?
  • nygift
    Stokke skrev 2015-02-22 17:28:25 följande:

Vad köpte ni för något?

En queenette :)
  • Stokke
    Frallanz skrev 2015-02-22 15:48:27 följande:
    Vi har kikat på en, men inte valt ännu :) svärföräldrarna som kommer "skämma bort" oss med en barnvagn så det känns ju lite skönt att inte behöva betala en själv, fast det hade ju inte gjort nåt heller :)

Vill ha med punkteringsfria däck iaf, möjligtvis låsbara svänghjul fram.
    Vilka snälla svärföräldrar ni har :)

Vi har tittat på en bugaboo Buffalo.
  • nygift

Valet vilken vagn man skulle ha var ju sjukt svårt men var inne på svänghjul fram iaf det jag gick på :)

Har ni fått stora magar nu då? Vill verkligen ha den riktiga gravid magen nu :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015