• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • pottan

Någon som har tips på var man kan köpa lite fräcka, ovanliga pojkkläder, tycker det är så tråkiga kläder på typ Lindex å Åhléns, det finns ju några guldkorn men det mesta är ju tråkigt blått, vitt eller brunt, gillar turkost och lite färgglatt ju!

.sen får ju gärna prisklassen vara lagom som Lindex :) gillar inte mini rodini å sånt

• nygift
    pottan skrev 2015-02-05 19:45:04 följande:

Någon som har tips på var man kan köpa lite fräcka, ovanliga pojkkläder, tycker det är så tråkiga kläder på typ Lindex å Åhléns, det finns ju några guldkorn men det mesta är ju tråkigt blått, vitt eller brunt, gillar turkost och lite färgglatt ju!

.sen får ju gärna prisklassen vara lagom som Lindex :) gillar inte mini rodini å sånt

Bra fråga skulle också vilja veta :)
  • aleydis
    pottan skrev 2015-02-05 19:45:04 följande:

Villervalla är ju mkt färg, tror det är lite dyrare men finns säkert mkt på typ Tradera. Eller polarn och pyret. Annars kan man ta en titt på next, finns en i kista centrum Stockholm, annars beställa över nätet. Mkt Bodies och faktiskt väldigt bra priser. En del är väldigt könsstereotypt och utbudet varierar lite men tycker det kan finnas mkt gulligt.
  • Ellonbellon
    Kelsson1 skrev 2015-02-05 06:39:50 följande:

Ellonbellon: 1177 har en gravidapp där förlossningsdatum ger rätt antal veckor och dagar för mig.

Grattis till alla lyckade RUL!

Ja, den stämmer inte på mig. Men jag bor inte i Sverige, kan hända de alltid lägger på 4 dagar här kanske
    Ut kommer han nog ändå!
  • Missyk

Pop, pomp, next, the brand, geggamoja, Aliexpress, beg på tradera, gangstar

• skruttalilla

Hoppar in här, v 22+6, bf 6 juni!

Kön vet vi inte så det får bli en överraskning (men är så nyfiken!) Gått upp 8 kilo totalt än så länge och magen känns stooor haha! Lillen sparkar på som fan, längrar så jag blir galen!

• Missyk

Skruttalilla, va skönt att känna den lilla!!:) spännande att veta, hade jag aldrig klarat haha

• nygift

Idag fick min man känna bebisen lite problemet är att bebisen ligger åt fel håll o sparkar så han sparkar mer in mot ryggen haha

• Maria86

Skruttalilla! Jag har också gått upp 8 kilo, yeeeez vad tung och stor jag känner mig, och jag går in i vecka 23 i morrn här.

Hoppas alla mår bra och trivs med sina graviditeter annars! Tiden springer iväg eller hur? =)

Ville bara påminna än en gång om att vi finns här också. 
    www.facebook.com/groups/848144818542212/

Kämpa på alla! Belöningen kommer snart =)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015